Best Practice Szintpam – privilegizált felhasználókezelési szolgáltatás

Szintpam – privilegizált felhasználókezelési szolgáltatás

autopro.hu | 2019.08.26 16:20

Szintpam – privilegizált felhasználókezelési szolgáltatás

Teljesen átlátható szerver üzemeltetés, videofelvétel minden munkamenetről! Segít a Szintézis ZRt. megoldása! Most ingyenes rendszer-felméréssel!

Hirdetés

Ha eddig bizonytalan volt, hogy kiadja informatikai rendszerének üzemeltetését külsős cégnek, mert féltette a céges adatait, megnyugodhat, mert az új SZINTPam szolgáltatási csomagunk komplett transzparenciát kínál a rendszerében végzett tevékenységekről (videofelvétel készül minden, a szervereken végzett munkamenetről).

A SZINTPam szolgáltatásunk kimagasló biztonságot garantál a privilegizált felhasználó és jelszó kezelés, illetve a folyamatos munkamenet rögzítés segítségével. A kiemelt felhasználók egy központi biztonsági rendszeren keresztül lépnek be a szerverekre, amelyen keresztül a teljes munkamenet kereshető és visszanézhető, auditra készen, megfelelve a jogi előírásoknak.

Szintézis - SZINTPam

BESZÁLLÍTÓI FELÜGYELET

• Szabályozza a külső beszállítók, szolgáltatók szervereken végzett munkáját, auditra és ellenőrzésre készen.

BELSŐ VESZÉLYEK ELLEN

• Az emberi veszélyek, a szándékos és véletlen károkozás, hamisítás, adatlopás hatékony megelőzéséhez.

MEGFELELŐSÉG

• A rendszert nem lehet megkerülni, így minden munkamenet rögzítésre kerül, megfelelve a jogi és vállalati előírásoknak.

FUNKCIONALITÁS:

RDP/SSH munkamenet rögzítés

Teljes körű, kereshető és visszajátszható munkamenet rögzítéssel minden kiemelt jogkörrel történő munkavégzés eredeti formában megőrizhető. Sőt, a rendszer nemcsak a képernyőn látható dolgokat követi, de képes például a lefuttatott scriptek tartalmába is belenézni és szükség szerint beavatkozni.

Jogosultságkezelés

A privilegizált felhasználók a rendszeren keresztül könnyen és házirendnek megfelelően férhetnek hozzá a számukra engedélyezett erőforrásokhoz. Felhasználói csoportok és csoportokba rendezett erőforrások között gyorsan és logikusan készíthető el a hozzáférési házirend.

Jelszókezelés

A jelszótároló használatával a rendszer képes minden kiemelt közös felhasználók (Administrator, root, stb.) biztonságosan tárolni, és az előírásoknak megfelelő gyakorisággal rotálni, akár minden belépés után megváltoztatni. Beállítástól függően a belépő rendszergazdák sosem tudják meg a valódi jelszót, így tökéletes megoldást jelent a közös jelszavak kezelésére.

Valós idejű felügyelet

A kritikus kiszolgálókon végzett feladatok valós időben követhetők, miközben a rendszer automatikusan (szabályok szerint) és manuálisan is lehetőséget biztosít azonnali beavatkozásra. A rendszer jól szabályozott, pár kattintásból álló munkafolyamatot is biztosít a szükséges privilégiumok ideiglenes megemelésére.

Auditálás és OCR

A rendszer által rögzített munkamenetek tetszőleges időre, biztonságosan, titkosítva tárolhatók. A munkamenetekben szabadszavasan lehet keresni, a képernyőn látható adatokat OCR segít feldolgozni, míg minden más fájlművelet, vágólap használat és billentyűzetlenyomás is kereshető.

Jelentések és statisztikák

Az átfogó jelentések segítenek megfelelni a törvényi és iparági előírásoknak, valamint elősegítik a minőségellenőrzési folyamatokat. A jelentések segítségével kiszűrhetők például a felesleges szoftver licencek és jól áttekinthetők az üzemeltetői feladatok.

Hirdetés

Kiemelt Partnereink