Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Parkolókat bérel a Tesla, hogy eladatlan járműveit ott tárolhassa
2024.05.17 06:21Új budapesti létesítményt avatott a Knorr-Bremse
2024.05.17 04:20Budapesten is bemutatkozik a legújabb Setra
2024.05.16 17:17Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A GKN segítette győzelemhez az Audit
A GKN lendkerekes technológiája segítette győzelemre az Audi R18 e-tron quattro versenyautót a 24 órás Le Mans-i viadalon.
A mérnöki szolgáltatásokat nyújtó világcég innovatív elektromos lendkereke adja az R18 e-tron quattro hibrid rendszerének a szívét. A vállalat hajtáslánc üzletága által fejlesztett technológiát (valójában megvásárolt technológiát: hisz dollármilliókat adott a GKN a Forma-1-es Williams istálló által létrehozott lendkerekes fejlesztő cégért) a GKN és az Audi szakemberei közösen építették be a versenyautóba. Legnagyobb erénye, hogy megbízhatóan teljesített a különleges, embert és technikát próbára tévő hosszú távú futamon. Nagy hatékonysággal tette lehetővé az energia átvitelét az energiatárolóba és vissza a legmostohább körülmények között is. A rendszer 170 kilowatt teljesítményt ad le, a rotor legnagyobb forgási sebessége percenként 40 ezer fordulat. A GKN hasonló szerkezeteket tesztel londoni városi buszokon, ahol 20 százalékos megtakarítást értek el a kísérletek során.
A Williams istálló lendkerekes KERS-ét vette meg a GKN |
Az elektromos lendkerékkel szerelt Audi R18 e-tron quattro történelmet írt 2012 júniusában, amikor első hibridautóként megnyerte a 24 órás futamot, ugyanezt ismételte meg 2013-ban és 2014-ben.
Ismét Audi győzött Le Mans-ban |
Hogyan működik az elektromos lendkerék?
|