Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Továbbra is kudarc a Ford e-autós részlege
2024.04.26 15:21Ismét a legvonzóbb magyar munkahelyek között a Mercedes
2024.04.26 13:19Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Ezer kilométer egy töltéssel? Ezt ígéri a CATL
2024.04.26 10:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Előzetes: ezek lesznek 2018 legmenőbb autói
Jó vagy rossz idők, megszorítások vagy felemelkedések, egy dolog állandó az autóiparban: minden ősszel új autók garmada jelenik meg a piacon, amelyet nagy várakozás övez. Íme, a legjelentősebb új szedán és sportautók, amik a következő hónapokban debütálnak.
Dodge Challenger SRT Demon: a limitált számban gyártott Demon új szintre emeli az izomautókat, és az utcai versenyautókat. 6,2 literes, V8 motorja 840 lóerőre képes. Az autó 2,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet. A Guinness World Record által hitelesítve a legnagyobb nehézségi gyorsulást generálja, amit valaha mértek.
Dodge Challenger |
Ferrari 812 Superfast: ha azért adnának díjat, mert valaki betartja azt, amit reklámjában ígért, akkor minden bizonnyal nyerne az autó. 6,5 literes, 789 lóerős, V12-es motorja van. De hogy milyen gyors a szupergyors? 0-ról 100-ra 2,8 másodperc alatt gyorsul fel, maximális sebessége pedig 340 km/h. Ez természetesen turbófeltöltés és szuperfeltöltés nélkül. Nem csak ez a leggyorsabb autó a Ferrarinál, de ez a márka első olyan autója, amelyik elektromos szervokormányt használ.
Ferrari 812 Superfast |
Lamborghini Huracan Performante: az alapmodell 5,2 literes, V12es motorja 631 lóerőt biztosít a kerekeknek a hétsebességes, kettős tengelykapcsolós sebességváltónak köszönhetően. Kicsit kevesebb, mint 3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. Az autó alumínium és szénszálas anyagokból készült, ezzel jelentősen lecsökkent a súlya. A Lamborghini aktív aerodinamikai rendszere is különleges, amelynél az első és a hátsó spoilerei nyithatóak és zárhatóak.
Lamborghini Huracan |
Honda Civic Type R: technikailag a késői 2017-es modell egy gyári tuningautó, amelyet egy 2,0 literes, turbófeltöltős, négyhengeres motor hajt, 306 lóerővel, ami kivételes egy ilyen kicsi és könnyű autónál. Hatfokozatú manuális váltóval és erős Bremp fékrendszerrel rendelkezik, és igen, hátul egy óriás szárnyú spoiler is elhelyezkedik.
Honda Civic |
Lexus LC: a sportautó rajongók számára a Lexus egy felsőkategóriás, hátsókerék meghajtású luxusautót kínál. Több variáció közül is lehet választani. Létezik egy 5,0 literes, 478 lóerős V8-as motor, 10 sebességes automata váltóval, ami 4,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra. A másik egy hibrid verzió, 3,5 literes V6-os kettős villanymotorral, ami kombinálva 356 lóerőt nyújt
Lexus LC |
Tesla Model 3: a Tesla új modellje olcsóbb és kisebb testvéreinél. Nagyjából 350 kilométert tud megtenni egy töltéssel, 5,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra. A Tesla autóját Autopilot, félig-önvezető rendszerrel kínálja.
Tesla Model 3 |
Nissan Leaf: a teljesen elektromos meghajtású, négyajtós Nissan Leaf második generációja is érkezőben van. Egy töltéssel több, mint 320 kilométer megtételére lesz képes. A 2018-as modell új külsőt kap, és félig önvezető lesz.
Nissan Leaf |
Buick Regal: a közepes méretű Regal elég gyengén fogyott, a Buick következő generációjával azonban arra törekszik, hogy felrázza a dolgokat. Sokkal finomabb lesz az autó stílusa az eddigieknél. Coupé Sportback, TourX és GS sportszedán változatban lesz kapható. A GS 3,6 literes, 310 lóerős, V6-os motorral, kilencsebességes automata sebváltóval és adaptív sport felfüggesztéssel, míg a többiek 2,0 literes, 250 lóerős turbó négyhengeres motort kapnak.
Buick Regal |
Kia Stinger: bár a gyártónak nem hoztak nagy sikert a szedánok, a hátsókerék meghajtású Stinger bizakodásra ad okot. Az autó 2,0 literes, 255 lóerős turbófeltöltős négyhengeres motorral megy, míg a GT 3,3 literes V6-os, 365 lóerős motorral. A nyolcfokozatú, automata sebváltó alaptartozék, az összkerék meghajtás opcionális.
Kia Stinger |
Lexus LS: a márka luxusszedánjának újratervezett verziója hosszabb, alacsonyabb, szélesebb és könnyebb, mint korábban. A korábbi motort egy turbófeltöltős, 3,5 literes V6 motorra cserélték, ami 415 lóerőt biztosít. A hátsó kereket egy 10 fokozatú automata sebváltó hajtja.
Lexus LS |
Honda Accord: még mindig az ipar legjobb modelljei közé tartozik. Az újratervezett Accord szedán picit rövidebb és alacsonyabb elődjénél. Az erőt két turbófeltöltős, négyhengeres, 1,5 literes, 192 lóerős motor és egy 2,0 literes V6-os 252 lóerős motor adja.
Honda Accord |
Toyota Camry: új vonalvezetéssel, teljesen új stílussal érkezik meg a Toyota közepes méretű szedánja. Az alapjárműben 2,5 literes, négyhengeres, 206 lóerős motor van, nyolcsebességes automata váltóval.
Toyota Camry |