Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Toyota ismét a legrosszabb autógyártó lett a klímalobbi terén
2024.05.21 04:20Most érdemes kábelgyártásra váltani!
2024.05.20 16:23Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Nincs szociális érzéke az önvezető autóknak
2024.05.20 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Speciális differenciálművel spórolnak tömeget a kecskeméti járműépítők
A Kefo Motorsport beszámolt az elmúlt időszak történéseiről: új támogatókat tudhat maguk mögött a Pallas Athéné Egyetem Formula Student csapata, továbbá az új jármű összeszerelése is napokon belül elkezdődhet.
Nagy szerep jutott áprilisban a teszteknek, a tavalyi versenyautóval ugyanis sikeresen teljesítettek két hosszútávú futamot. Hiba nélkül, megfelelő idő alatt, kevesebb üzemanyaggal értek körbe a kétszer 22 kilométeren, amely elsősorban az új motorvezérlésnek köszönhető. A futam során további értékes adatokat gyűjtöttek, amelyekre az idei versenyautó finomhangolásakor nagy szükségük lesz.
A csapat közleménye szerint vízvágásra küldtek több olyan alkatrészt, amelyekhez megérkezett az alapanyag, emellett a különböző szerszámok elkészítésével és hegesztésével is haladtak. Az összeszerelés fázisába érkeztek ezzel, így rendkívül fontos, hogy kint lévő alkatrészeik készen, időben beérkezzenek hozzájuk, hiszen csak így tudnak működőképes autót készíteni a megadott határidőre.
Új szponzorokat is szereztek, áprilisban az alábbi cégekkel bővült támogatói lista: Sensata Technologies Inc., Tyco Electronics Hungary Kft., Fer-Vill Kft., Szimikron Kft., UniTurn Kft., Tom-Ferr Zrt., SKPower, Metalconstruct Zrt., LM Technik Kft., Bárdi Autó Zrt. Kecskemét és Car-Max Kft. Platina szintű támogatóként pedig kecskeméti Mercedes állt a csapat mögé.
Az idei autó differenciálművét a csapat a Drexlertől szerezte be. A kimondottan a Formula Student sorozatra gyártott alkatrésszel a korábbi differenciálművükhöz képest jelentős tömeget spórolnak meg. A nyitóképen ez az alkatrész látható.