Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Kínai autók az ukrán piacon
A Lada ukrán piaci helyzete ép összeroppanni készül, a behozott orosz autók pedig vészesen öregednek. Ezt a helyzetet készül kihasználni a Bogdan ukrán autógyártó a kínai JAC olcsó modelljeivel.
A Bogdan Motors bejelentette, hogy befejezte az öt új modell tanúsítását a hatóságoknál, szeptembertől már a kereskedésekbe küldhetik a kínai JAC modelljeit. Nem fog egyedüli kínai márkaként árválkodni, hiszen több kínai gyártó is megvetette már a lábát az ukrán kereskedésekben.
Hamarosan a kijevi kereskedésekben |
A Bogdan Motors vezetői valószínűleg a régió autópiacának helyzetét látják ideálisnak az olcsó modellek bevezetésére, hiszen a Lada ukrán eladási mutatói, a helyi szervek felmérése szerint 38 százalékkal csökkentek, ami sokkal rosszabb eredmény, mint az összes autóeladások ötszázalékos csökkenése.
Ennek ellenére azok az ukránok, akik megengedheti magának az alacsony kategóriájú autók vásárlását, a felmérések szerint nem csak nézelődni ment a kereskedésekbe. A Geely, a BYD, a SsangYong és a Peugeot & Citroën eladási mind emelkedtek az idei évben. A Ladákat és Hyundaiokat gyártó Bogdan Motorsnak bizakodásra adhatnak okot ezek a számok, hiszen az felsorolt négy vezető autómárkából három kínai, vagy részben kínai.
Az importra kész JAC modellek közül a legolcsóbb átszámítva 8600 dollárt kóstál, ami nem haladja meg a kétmillió forintot, a legdrágább városi terepjáró pedig mindössze 19 ezer dollárba kerül. A modellek sikere garantált, érdekes lesz a Renault-Nissan pátyolgatásából kikerülő új Lada modellek és a JAC kínálat piaci „háborúja”.
A Geely egyik ukrán videója |