Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Tesla-rivális autót dobhat piacra a Peugeot
2024.05.03 04:20Bővítik a zalaegerszegi autóipari tesztpálya műhelyszárnyát
2024.05.02 17:17Járműmérnök-hallgatóknak tartott képzést a BMW
2024.05.02 16:22Romániába költözik a Michelin gumigyára
2024.05.02 15:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Kevés ismert márka lesz jelen Genfben
Idén négy év kihagyás után ismét megrendezik a Genfi Autószalont. A február végi visszatéréskor kevés ismert márka lesz jelen, kiállítókból és programokból azonban így sem lesz hiány előreláthatóan.
A Renault, a Dacia, az MG, a BYD és a Lucid lesznek az egyedüli széles körben ismert autógyártók, akik kiállítóként fognak megjelenni a február 26. és március 3. között megrendezett eseményen. Ugyanakkor a 29 tagú kiállítói listán kisebb márkák, mint például a Kimera, a Microlino, a Silence és a Totem Automobili is feltűnnek az Isuzu haszongépjárműgyártó mellett.
Genfben fogják leleplezni a Renault 5-öt és az MG 3-at többek között, de Az Év Európai Autója 2024 díjat is ott fogják odaítélni.
Új élményekkel készülnek
A 200 ezer vendéget váró szervezők ígérete szerint az idei szalon sokkal inkább fogja a nagyközönség érdeklődését szolgálni, mint korábban. Ezt négy „élmény zónával” fogják elérni, melyek tartalmát a rendezvény fő témájához, „Az autó jövője most”-hoz igazítják.
A zónák között lesz egy Adrenalin zóna, amit nagy teljesítményű járműveknek és a motorsportoknak szentelnek. A Dizájn zónában a Pininfarina és Frank Stephenson autódizájner munkássága lesz középpontban, a Mobility Lab zónában különböző közlekedési lehetőségeket fognak bemutatni, míg az Új világ zónában az autók jövőjéről lesz szó. Utóbbiban a Polyphony Digital játékfejlesztő stúdió olyan koncepciókat fog bemutatni, amiket az autógyártók terveztek a Gran Turismo videojátékaihoz.
Mindazonáltal a szervezők továbbra is az autómárkákat tartják a fő attrakciónak, éppen ezért a következő években növelni szeretnék a kiállítók számát, és ismét a világ legnagyobb nemzetközi autószalonjává szeretnék tenni a genfit, megmutatva, hogy az embereknek még mindig nem elég csak a monitoron keresztül látni potenciális új autójukat – írta meg az Autocar.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!