Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Leállítják szénerőműveiket a legfejlettebb országok
2024.05.03 15:23Ha van rá igény, a Stellantis visszatáncolna a belső égésű autókhoz
2024.05.03 13:25Félidejéhez érkezett a Rába Modernizációs Program
2024.05.03 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Fontos megállapodás született a digitalizációban
Stratégiai megállapodást írt alá a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség (HEPA) és a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) a magyar e-kereskedők export hajlandóságának és külpiacra lépésének fejlesztése érdekében - közölte a HEPA.
A közleményben Bíró Pál, a DKSZ elnöke, a Google magyarországi vezetője elmondta, a következő időszakban jelentős átalakulásra van szükség a digitális kereskedelemben ahhoz, hogy egyre több és erősebb Magyarországról induló szereplő váljon meghatározóvá a régióban és globálisan.
Kiemelték, hogy a magyar e-kereskedelmi ágazat előtt nyitott a fejlődés lehetősége, a szektor jelentős növekedési potenciállal rendelkezik. Ennek optimális kiaknázásához az ökoszisztémában tapasztalható hiányosságokat és kihívásokat kezelni kell.
Jenei Gábor, a HEPA vezérigazgatója a közleményben elmondta, „a nemzetközi versenyképességünket a digitalizációs képességeink alapjaiban határozzák meg, így szeretnénk, ha minél több magyar kis- és középvállalkozás élne a digitalizáció nyújtotta széles körű lehetőségekkel.” A HEPA és a DKSZ közötti együttműködés keretében ezt kívánják előmozdítani. Csatlakoznak a DKSZ mentorprogramjához, szakmai tudásukat megosztják, ebben nyújtanak majd segítséget a HEPA Exportakadémia képzési programjai is - tette hozzá Jenei Gábor.
A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zrt. célja, hogy professzionális szolgáltatásokkal és ösztönző eszközökkel segítse a magyar vállalkozások külföldi piacra lépését.
A DKSZ egy olyan szakmai együttműködés, amelynek célja a magyarországi e-kereskedelem és e-kereskedők helyzetének javítása, a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdítása, a hazai szereplők megerősítése és nemzetközi terjeszkedésük fellendítése.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!