Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Komoly tervei vannak az IT-vel a magyar kormánynak
2024.04.26 16:23Továbbra is kudarc a Ford e-autós részlege
2024.04.26 15:21Ismét a legvonzóbb magyar munkahelyek között a Mercedes
2024.04.26 13:19Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Teherszállító változatot kap a mini Citroën
A Citroën Ami nem feltétlen az az autó, amiről az embernek a pakolás vagy a teherszállítás jut eszébe. Az elektromos, városi kisautóból ennek ellenére készül egy teherszállító változat is, amibe viszont a sofőrön kívül utas már nem fér be.
Ha van a városi autónak szótári definíciója, akkor az a Citroën Ami: ez az elektromos autó nincs 2,5 méter hosszú sem, míg a végsebessége nem éri el az 50 kilométer/órát. Parkolni persze könnyű vele, de az biztos, hogy egy költözéshez nem a legszerencsésebb választás.
Ez nem gátolta meg a francia OEM-et abban, hogy az Ami kapjon egy teherszállító változatot. Egy ekkora autóban az egyetlen hely az anyósülésen van, így a My Ami Cargo nevet kapó modellben a gyártó az ülés helyén alakította ki a rakteret.
Nagyjából a karfa magasságában egy műanyaglap fedi el a csomagokat, ez tulajdonképpen egy asztalként funkcionál, de teljesen eltávolítható, ha pakolni akarunk alá.
Nem ezzel fogunk költözködni
A My Ami Cargo műszaki adatai nem különböznek az alapkiviteltől: nyolc lóerő, 2,4 méter, 45 kilométer/órás végsebesség és 73 kilométeres hatótávolság. Az akkumulátor feltöltéséhez három óra kell a 220 Voltos hálózati árammal.
Ezekkel a paraméterekkel nyilván csak rövidtávú, városon belüli fuvarozásra alkalmas az autó, de egy nagyváros szűk, zsúfolt belső részein hasznos lehet.
Az autó bevezetőára 6490 euró lesz – írja az Autoblog.