Gyártók Teherszállító változatot kap a mini Citroën

Teherszállító változatot kap a mini Citroën

autopro.hu/P.B. | 2021.05.07 12:21

Teherszállító változatot kap a mini Citroën

Fotó: Citroën

A Citroën Ami nem feltétlen az az autó, amiről az embernek a pakolás vagy a teherszállítás jut eszébe. Az elektromos, városi kisautóból ennek ellenére készül egy teherszállító változat is, amibe viszont a sofőrön kívül utas már nem fér be.

Hirdetés

Ha van a városi autónak szótári definíciója, akkor az a Citroën Ami: ez az elektromos autó nincs 2,5 méter hosszú sem, míg a végsebessége nem éri el az 50 kilométer/órát. Parkolni persze könnyű vele, de az biztos, hogy egy költözéshez nem a legszerencsésebb választás.

Ez nem gátolta meg a francia OEM-et abban, hogy az Ami kapjon egy teherszállító változatot. Egy ekkora autóban az egyetlen hely az anyósülésen van, így a My Ami Cargo nevet kapó modellben a gyártó az ülés helyén alakította ki a rakteret.

Nagyjából a karfa magasságában egy műanyaglap fedi el a csomagokat, ez tulajdonképpen egy asztalként funkcionál, de teljesen eltávolítható, ha pakolni akarunk alá.

Fotó: Citroën

Nem ezzel fogunk költözködni

A My Ami Cargo műszaki adatai nem különböznek az alapkiviteltől: nyolc lóerő, 2,4 méter, 45 kilométer/órás végsebesség és 73 kilométeres hatótávolság. Az akkumulátor feltöltéséhez három óra kell a 220 Voltos hálózati árammal.

Ezekkel a paraméterekkel nyilván csak rövidtávú, városon belüli fuvarozásra alkalmas az autó, de egy nagyváros szűk, zsúfolt belső részein hasznos lehet.

Az autó bevezetőára 6490 euró lesz – írja az Autoblog.

Kiemelt Partnereink