Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Zöld utat kapott a Schaeffler és a Vitesco egyesülése
2024.04.30 13:18Következő fázisába léphet a hazai hidrogénipar
2024.04.30 12:22Jól indult a BYD éve
2024.04.30 10:23A Korean Air 5G használatával üzemeltet "repülő autókat"
2024.04.30 09:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Személyre szabhatók az MAN e-teherautói
Az MAN Truck & Bus mostantól új 4x2-es és 6x2-es alvázzal kínálja elektromos teherautóját. Ezzel a konfigurálható eTruck-változatok száma a korábban meghatározott három ügyfélkombinációról több mint egymillióra nő – jelentette be a müncheni székhelyű gyártó.
Az MAN eTruck, amely 2023 októbere óta rendelhető, két alapváltozatban, eTGX hosszú távú szállításra és eTGS elosztásra kapható. Az eTGX és az eTGS közötti különbségek az ismert dízelmodelleknek felelnek meg, mint például a TGX szélesebb fülkéje. Mindkét modell azonban ugyanazon a moduláris rendszeren alapul. Az MAN azonban ezen a moduláris rendszeren belül és más felszereltségi jellemzőkkel most más változatokat hoz létre:
„Az eTGX és az eTGS új alvázváltozatai nagymértékben testre szabhatók, különböző tengelytávokkal, vezetőfülke-változatokkal, motorteljesítmény-osztályokkal, akkumulátor-kombinációkkal, töltőcsatlakozási pozíciókkal és számos más, az iparágra jellemző tulajdonsággal" – magyarázta a gyártó.
Az elektromos teherautó alapvető teljesítményadatai egy 254 kilowatt, 330 kilowatt vagy 400 kilowatt teljesítményű villanymotor és ennek megfelelő 800, 1150 vagy 1250 newtonméter maximális nyomaték, valamint akár hat akkumulátorcsomag, amelyek közül kettő a vezetőfülke alatt, további négy pedig a járműváz oldalán van elhelyezve. Ezek együttesen akár 480 kilowattóra hasznos akkumulátorkapacitást kínálnak, amely akár 800 kilométeres napi hatótávolságot is lehetővé tesz. Az akár 375 kilowattos CCS-en keresztüli egyenáramú töltés mellett a gyártó az értékesítés kezdete óta kínálja a még nagyobb teljesítményű megawattos töltési szabványt (MCS) a vezetési szünetek alatti gyors köztes töltéshez, amely kezdetben 750 kilowatt, de egy későbbi bővítési szakaszban már több mint egy megawatt töltési teljesítményt tesz lehetővé – írja az electrive.com.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!