Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Eredményesen fejleszti az ellátási láncokat az MI
2024.05.01 04:21Új központot épített a szegedi Stravaco
2024.04.30 17:17Magyar cégekkel alakul át a városi közlekedés
2024.04.30 16:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Sokat profitál az EQE-ből a Mercedes
A Mercedes-Benz közlése szerint a nemrég piacra dobott EQE tisztán elektromos szedánt már most ugyanakkora nyereséghányaddal tudja értékesíteni, mint annak tradicionális hajtású megfelelőjét, az E-osztályt.
A második negyedévi pénzügyi eredmények ismertetésén Harald Wilhelm, a Mercedes-Benz pénzügyi vezetője beszélt az elektromos modell sikerességéről. Mint fogalmazott. „Ez többé-kevésbé az EQE értékesítésének első hónapja, de már most, az EQE nyereségessége megegyezik az E-osztályéval.”
Ugyanakkor Wilhelm aláhúzta, hogy a nagyobbik elektromos szedánra, az EQS-re még nem igaz, hogy egy vonalban lenne a testvérmodellel, az S-osztállyal. „Még talán nincs pontosan az S-osztály szintjén, de nincs tőle túl messze” – fogalmazott Wilhelm.
Nem gyakran hallani ilyet
A pénzügyi vezető nem véletlenül emelt ki az EQE nyereségességét, hiszen nem gyakori, hogy az autógyártók ugyanolyan nyereségesen értékesítsenek elektromos és belső égésű motoros autókat, sőt az e-autók veszteséges forgalmazására is akadnak példák – hívta fel a figyelmet cikkében az InsideEVs.
Az EQE sikerét alapul véve az EQE és EQS bevezetés előtt álló SUV változatai sem fognak rosszul szerepelni. Elvégre a crossoverek nem csak hogy rendkívül népszerűek, de jellemzően nagyobb árréssel is értékesíthetőek, mint négyajtós társaik.
A Mercedes-Benz célja, hogy 2030-ra, ahol azt a piaci viszonyok lehetővé teszik, csak elektromos autókat kínáljon.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!