Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Most érdemes kábelgyártásra váltani!
2024.05.20 16:23Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Nincs szociális érzéke az önvezető autóknak
2024.05.20 08:18Már gyógyszereket is lehet 3D nyomtatni
2024.05.20 04:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Gőzerővel dolgozik a hibák javításán a VW
A Volkswagen új járműveit az utóbbi időben a vásárlók és az újságírók is kritizálták az infotainment rendszer hibái miatt, amiket most Thomas Schäfer, a márka vezérigazgatója is elismert, hozzátéve, hogy gőzerővel dolgoznak azok javításán.
Az elégedetlenség hátterében álló szaggatás és logikátlan funkció-elhelyezések orvoslására csak a jelen generációs Golf esetében a VW több visszahívást is indított már, továbbá elhalasztotta a kiszállításokat Európában. A probléma forrása az MIB3 rendszer, amivel a márka legtöbb járművét ellátják.
Schäfer a Los Angeles-i Autószalonon a Car Magazine-nak adott interjú során elismerte a hibákat, hozzátéve, hogy szoftveres és hardveres fronton is dolgoznak már a megoldáson.
A márkaigazgató elárulta, hogy a nagyobb gyorsaságot és több funkciót ígérő legújabb 3.0 szoftververziót még decemberben elérhetővé teszik vezeték nélküli frissítésen keresztül.
Hardver oldalon a szellőzés és a hangerő beállítására szolgáló megvilágítás nélküli kapacitív csúszkákat jövő évtől kezdve 2024-ig fogják minden modellben felváltani megvilágított kapcsolókkal. A kormánykerékre helyezett érintésérzékeny kapcsolókat csakugyan kivezetik fokozatosan a 2023-tól kapható új Tiguan érkezésétől kezdődően.
Visszajelzésekre építenek
A Motor1.com által idézett interjú során Schäfer arra is kitért, hogy igyekeznek minél felhasználóbarátabbá tenni a kezelői felületeket. A folyamat részeként rendszeresen próbáltatják ki a felületeket cégen kívüli emberekkel, ami a jövőben Schäfer reményei szerint bevett gyakorlattá válik a cégnél. A vezető rámutatott, hogy a saját alkalmazottak bevonásáról nem lehet szó, mivel ők elfogultságot tanúsítanának a tesztekkor.
Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!