Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Leállítják szénerőműveiket a legfejlettebb országok
2024.05.03 15:23Ha van rá igény, a Stellantis visszatáncolna a belső égésű autókhoz
2024.05.03 13:25Félidejéhez érkezett a Rába Modernizációs Program
2024.05.03 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Facelift: csinosodott és okosabb lett a hetes Golf
Megújult asszisztensi rendszerrel vág neki a Volkswagen modellje életciklusa második felének.
Félidőhöz érkezett a Volkswagen Golf hetedik generációja, így a gyártó megejtette az ilyenkor megszokott modellfrissítést, írja az Automobilwoche. A kocsihoz kívül-belül hozzányúltak, igaz, előbbi esetében tapasztaltabb szemre van szükség, hogy kiszúrjuk a módosításokat. A legszembetűnőbb változást a LED-es lámpák hozták, ezek a jövőben az alapfelszereltség részét képezik.
Sokkal komolyabb változtatások történtek a beltérben: a középkonzol jócskán megnőtt, az érintéses vezérlésen túl innentől gesztusokkal is irányíthatjuk például a rádiót. Az infotainment rendszer számos új szolgáltatást kínál, ezek nagy részét a folyamatos internetkapcsolat teszi lehetővé.
A biztonság terén is komolyat lépett előre a Golf, hiszen nem csak a gyalogosfelismerő vészfékrendszer fejlődött, hanem a kocsi már részben önvezetés felé mutató egyéb asszisztensei is: hatvan kilométer per órás sebességig az autó képes a sáv- és távolságtartásra, ami különösen araszoláskor jöhet jól. A vezetőnek persze a kormányon kell tartania a kezét, hiszen ha a kocsi azt érzékeli, hogy az ember nem vesz részt az irányításban, megáll, szükség esetén pedig segítséget is hív.
Kattintásra még több képet mutatunk! |
A motortérben egetrengető módosítást hiba volna keresni, igaz, az 1,4 literes benzinmotort továbbfejlesztették, így az másfél literesre terebélyesedett és ezentúl 150 lóerős teljesítményre képes. A hajtóegység hamarosan BlueMotion kivitelben is elérhető lesz, a 130 lóerős változattal a gyáriak szerint 4,9 literről 4,6-ra szorítható a fogyasztás, ezzel párhuzamosan pedig valamivel a széndioxid-kibocsátás is csökken. A GTI modell rajongói sem maradnak újdonság nélkül, ez a modell az elődverzió 230-as értékéhez képest további 15 lóerővel izmosodott.
Az új gépek jövő tavasszal érkezhetnek a szalonokba, árazásukat még nem ismerni.