Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Leállítják szénerőműveiket a legfejlettebb országok
2024.05.03 15:23Ha van rá igény, a Stellantis visszatáncolna a belső égésű autókhoz
2024.05.03 13:25Félidejéhez érkezett a Rába Modernizációs Program
2024.05.03 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Együtt fejleszt e-buszokat három japán gyártó
Az Isuzu, a Hino és a Toyota friss bejelentése szerint a három vállalat fokozni kívánja az autóbuszok villamosítására irányuló erőfeszítéseit annak érdekében, hogy a társadalom elérje a karbonsemlegességet 2050-re.
Az Isuzu és a Hino már a 2024-es pénzügyi évben megkezdi egy akkumulátoros elektormos, alacsonypadlós autóbusz gyártását a két busz vegyesvállalata, a J-Bus égisze alatt. Az Isuzu és a Hino 2002 óta működnek együtt az autóbusz-üzletágban, elsősorban a japán piacot kiszolgálva.
Az elektromos hajtás a környezetet kíméli, míg a teljesen alacsonypadlós utastér egyrészt a biztonságot növeli, másrészt javítja az esélyegyenlőséget is – jegyzi meg a Toyota közleménye.
Hidrogén üzemanyagcellás buszok
Az Isuzu, a Hino és a Toyota közösen fejlesztenek hidrogén üzemanyagcellás buszt, a fejlesztés egyik iránya pedig a már említett akkumulátoros elektromos busz hidrogénes verziójának elkészítése lesz, a Toyota üzemanyagcellás rendszerével – amely a Toyota Miraiban és a SORA üzemanyagcellás buszban is megtalálható.
Azzal, hogy a két különböző üzemanyaggal hajtott környezetbarát busz számos alkatrésze megegyezik, az Isuzu, a Hino és a Toyota célja a költségek jelentős csökkentése. Ezzel a kezdeményezéssel a három vállalat szeretne hozzájárulni a hidrogénalapú társadalom megvalósításához Japánban.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!