Gyártók Átszervezi működését a Ford Magyarország

Átszervezi működését a Ford Magyarország

autopro.hu | 2023.05.19 16:17

Átszervezi működését a Ford Magyarország

Fotó: Ford Mynewsdesk

A Ford tovább folytatja globális autóipari tevékenységének átalakítását, felgyorsítva ultramodern, elektromos, hálózathoz kapcsolódó járműveinek fejlesztését és széles körű elterjesztését, mindeközben pedig fokozza a vállalat működési teljesítményét, és mérnöki és ipari képességeinek teljes kiaknázására törekszik. A Ford Magyarország ma bejelentette, hogy a Ford globális Ford+ Plan stratégiának megfelelően itthon is átszervezi működését.

Hirdetés

A Ford+ terv lényege, hogy három különálló, de stratégiailag egymásra épülő autóipari üzletág - a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro - megalakításával elősegítse a növekedést és az értékteremtést, olyan helyzetbe hozva a Fordot, hogy felülmúlhassa a többi nagy múltú autógyártót és az elektromos járművek piacán jelentkező új vetélytársait is.

A globális átalakulást lekövetve a Ford Magyarország is átalakítja működését. A Ford Blue és Model e üzletágak vezetésére Károly Róbertet, a Ford személyautókért felelős értékesítési igazgatóját kérte fel a management.

Károly Róbert, a Ford Blue és Model e üzletágak magyarországi igazgatója

Károly Róbert, a Ford Blue és Model e üzletágak magyarországi igazgatója | Fotó: Ford Magyarország

„A Ford Model e a Ford innovációját és növekedését biztosító üzletágunk; a világ legjobb szoftver-, elektromos- és autóipari tehetségeiből álló csapata dolgozik azon, hogy hihetetlenül jó elektromos járműveket és digitális élményeket alkossanak a Ford-vásárlók új generációi számára. A Ford Blue küldetése, hogy még izgalmasabbá tegye a belső égésű motoros autók üzletágát, megerősítse sikeres és ikonikus járműcsaládjainkat, és – hihetetlen szolgáltatások és élmények révén – tovább fokozza ügyfeleink lojalitását. A Ford Blue lényege, hogy az egy évszázad alatt összegyűlt ipari tudásunkat optimálisan hasznosítsuk a jövő építésében, olyan modelleket élményeket és szolgáltatásokat hozva el a magyar vásárlóknak, mint például az ikonikus Ranger és Raptor pickupokat, az Európában idén debütáló Bronco és az örök kedvenc Mustang” – mondta el Károly Róbert a Ford Model e és Ford Blue üzletág magyarországi vezetője.

Páratlan megoldások

A jövőben a flotta ügyfelek és haszonjármű értékesítés teljes körű managementjét a Ford Pro üzletág igazgatójaként Bagyó Dávid látja el.

A Ford Pro üzletág átfogó szolgáltatásokkal javítja az európai haszonjármű és flotta vásárlók produktivitását, szoftverekkel és digitális megoldásokkal segítve a járműflották munkáját. Ford Pro bevezetése lépésváltást jelent az európai járműflották produktivitása terén, hiszen folyamatosan jelennek majd meg azok az innovatív, digitális megoldások, amelyek javítják a járműflották rendelkezésre állási idejét, és csökkentik az üzemeltetési költségeket.

Bagyó Dávid, a Ford Pro üzletág magyarországi igazgatója

Bagyó Dávid, a Ford Pro üzletág magyarországi igazgatója | Fotó: Ford Magyarország

A Ford Pro egyedülállónak számít a haszonjármű-szektorban, hiszen teljesen integrált, digitális megoldásokkal segít ügyfeleinek flottáik működtetésében, méghozzá páratlan kényelmet és hatékonyságot kínálva, akár dízel- vagy benzinmotoros autókat, akár tisztán elektromos hajtású modelleket üzemeltetnek – sőt még akkor is, ha nem Fordokat használnak.

„Magyarországon a Ford immár zsinórban tizenkettedik éve az első számú márka a haszongépjárművek piacán, és ez szilárd alapot biztosít a Ford Pro célkitűzéséhez. Flotta értékesítési és haszonjármű-csapatunk eddig is arra összpontosított, hogy segítsen felpörgetni ügyfeleink üzletmenetét, és a Ford Pro megjelenése új szintre emelte ezt a törekvésünket” – vélekedett Bagyó Dávid a Ford Pro magyarországi igazgatója. „A Ford Pro nem pusztán a tisztán elektromos hajtású járművek új generációját kínálja majd, de velük együtt az iparág legjobb digitális szolgáltatásait flotta ügyfeleink számára, így vásárlóink a termelékenység és a növekedés új korszakára számíthatnak.”

Nincs változás a legfelsőbb szinten

A magyar és a cseh piac működését ügyvezető igazgatóként továbbra is Kővágó-Laky Andrea irányítja.

„A Ford+ terv a vállalat legnagyobb átalakulása azóta, hogy Henry Ford megkezdte a T-Model tömeggyártását. Lehetőséget biztosít a növekedésre és az értékteremtésre. Az itthon megalakuló új szervezetet is ennek a stratégiának a szellemében alakítottuk ki, hogy a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro üzletágak segítségével hatékonyabban tudjuk kiszolgálni itthoni ügyfeleinket, és segítsük az ügyfelek felkészülését az elektromos jövőre” – mondta el Kővágó-Laky Andrea.

Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!

Kiemelt Partnereink