Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Komoly tervei vannak az IT-vel a magyar kormánynak
2024.04.26 16:23Továbbra is kudarc a Ford e-autós részlege
2024.04.26 15:21Ismét a legvonzóbb magyar munkahelyek között a Mercedes
2024.04.26 13:19Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Alternatív hajtású autókkal hódítaná meg Kínát a Hyundai és a Kia
A Hyundai és a Kia folyamatosan csökkenti a belső égésű motorokkal szerelt autók gyártását, ezzel párhuzamosan új és új alternatív hajtású modelleket vezet be. A tervek szerint 2030-ra Kínában 21 elektrifikált modell alkotja majd a Csoport típuspalettáját.
A Hyundai Csoport 2022-ben kezdi meg az „exkluzív elektromos autók” gyártását, ám nem tudni, hogy ez tisztán elektromos, vagy plug-in hibrid modelleket is jelenthet-e. Az viszont biztos, hogy a Hyundai Ioniq 5 és a Kia EV6 személyében kettő elektromos modellel már előállt a Csoport.
Az új stratégia kifejezetten Kínára irányul majd, ami nem csoda, hiszen a világ legnagyobb járműpiacáról beszélünk az ország esetében, ráadásul a Kia és a Hyundai eladásai nem nőttek a várt mértékben Kínában.
Kínában az elektromos autókkal lehet hódítani
A Hyundai nemrégiben jelentette be, hogy üzemanyagcella-gyárat épít Kínában, Guangzhou városában. A tervek szerint az üzemben 2023-tól évente 6500 üzemanyagcella-rendszert gyártanak majd.
Nem kell 2023-ig várni azonban a Hyundai első hidrogén üzemanyagcellás modelljére, ugyanis a Nexo EV is ilyen hajtást kap, ezt pedig már az idei év végén bemutatják Kínában – írja az electrive.com.
A Hyundai célja 2030-ra évi félmillió hidrogén üzemanyagcellás autó és 700 ezer üzemanyagcella-rendszer előállítása, és ezzel a piaci szegmens egyik vezetőszerepét betölteni.