Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Alaposan át kell gondolni a PSA-FCA kínai stratégiáját
A Peugeot vezérigazgatója, Carlos Tavares elmondása szerint a PSA-nak és a Fiat Chryslernek (FCA) a fúzióját követően újra kell gondolniuk a kínai stratégiáját újra kell gondolniuk, hogy az egyesülés után is növelhessék eladásaikat.
„Továbbra is maradunk Kínában, csak arra kell megoldást megtalálnunk, hogy hogyan lehetnénk sikeresek” – mondta Tavares.
A helyi szereplőkkel való kiélezett versenyben 55 százalékkal 117.084 darabra csökkentek a PSA eladásai Kínában. A termelési oldalt tekintve, az országban évi 1 millió autó gyártására lenne kapacitás.
Az FCA közös kínai társvállalatával, a Guangzhou Automobile Grouppal (GAC) 0,35 százalékos piaci részesedéssel bír a személyautók között.
Az FCA csoport éves jelentése szerint a vállalat személygépjármű-értékesítései hatalmasat zuhantak Kínában, a 2018-as évben még 163 ezer eladott autóról számoltak be, míg tavaly már csak 90 ezerről – írta a Reuters.