Gyártók Alaposan át kell gondolni a PSA-FCA kínai stratégiáját

Alaposan át kell gondolni a PSA-FCA kínai stratégiáját

autopro.hu/Sz.N. | 2020.03.09 14:18

Alaposan át kell gondolni a PSA-FCA kínai stratégiáját

Fotó: PSA Group Media

A Peugeot vezérigazgatója, Carlos Tavares elmondása szerint a PSA-nak és a Fiat Chryslernek (FCA) a fúzióját követően újra kell gondolniuk a kínai stratégiáját újra kell gondolniuk, hogy az egyesülés után is növelhessék eladásaikat.

Hirdetés

„Továbbra is maradunk Kínában, csak arra kell megoldást megtalálnunk, hogy hogyan lehetnénk sikeresek” – mondta Tavares.

A helyi szereplőkkel való kiélezett versenyben 55 százalékkal 117.084 darabra csökkentek a PSA eladásai Kínában. A termelési oldalt tekintve, az országban évi 1 millió autó gyártására lenne kapacitás.

Az FCA közös kínai társvállalatával, a Guangzhou Automobile Grouppal (GAC) 0,35 százalékos piaci részesedéssel bír a személyautók között.

Az FCA csoport éves jelentése szerint a vállalat személygépjármű-értékesítései hatalmasat zuhantak Kínában, a 2018-as évben még 163 ezer eladott autóról számoltak be, míg tavaly már csak 90 ezerről – írta a Reuters.

Kiemelt Partnereink