Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Leállítják szénerőműveiket a legfejlettebb országok
2024.05.03 15:23Ha van rá igény, a Stellantis visszatáncolna a belső égésű autókhoz
2024.05.03 13:25Félidejéhez érkezett a Rába Modernizációs Program
2024.05.03 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A VW megcélozná a Google Maps-felhasználókat
A Volkswagen azt szeretné, ha új infotainment rendszere vonzóbb lenne menet közben, mint az olyan népszerű harmadik féltől származó alkalmazások, mint a Google Maps vagy a Waze.
Axel Heinrich, a Volkswagen innovációért felelős vezetője szerint az okostelefon-tükörfunkciók népszerűsége azt mutatja, hogy „van mit fejleszteni a teljesítményünkön és a navigációnkon". Hozzátette azt is, hogy a térképeik és forgalmi adataik nem olyan jók, mint a Google-é.
Kiemelte azonban, hogy ha a járművezetők nem a VW navigációs felületét választják, akkor lemaradnak a VW integrált akkumulátorkezelő rendszeréről, amely ajánlásokat tesz a töltési időkre és helyszínekre. „Ez egy olyan kompromisszum, amelyet meg kell kötni, ha több megállóból álló útvonalakat kell bejárni" – mondta.
Arra a kérdésre, hogy a VW arra ösztönzi-e a járművezetőket, hogy a saját alkalmazását használják, azt mondta: „igen, de nem áltatjuk magunkat".
A felhasználók számának növelésének egyik lehetséges módja egy harmadik féllel, például a Google-lel való adatcsere. Ez azt jelentheti, hogy a VW saját térképplatformja jobb funkciókkal rendelkezik, míg a Google képes az autóban lévő mérőszámokat, például a töltöttségi állapotot nyomon követni.
Heinrich szerint az új európai adatvédelmi törvény lehetővé teheti az ügyfelek számára, hogy a járművükre vonatkozó adatokat megosszák harmadik felek alkalmazásaival, és a Volkswagen jelenleg is tárgyalja, hogy ez milyen lehetőségeket rejt magában.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!