Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Leállítják szénerőműveiket a legfejlettebb országok
2024.05.03 15:23Ha van rá igény, a Stellantis visszatáncolna a belső égésű autókhoz
2024.05.03 13:25Félidejéhez érkezett a Rába Modernizációs Program
2024.05.03 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Négyéves mélyponton a Suzuki
A japán Suzuki Motor Corp. második negyedéves működési eredménye 32 százalékkal esett vissza. A csökkenést a hazai termelés és legnagyobb, indiai piacának lassulása okozta.
Japán negyedik legnagyobb autógyártója 514 millió dolláros működési eredményt ért el a júliustól szeptemberig tartó negyedévben. Utoljára 2016-ban teljesített ilyen gyengén, ez az összeg azonban még így is meghaladja az elemzők által várt 412 millió dolláros előrejelzést.
Az előző hónapban a vállalat közel negyven százalékkal 1,8 milliárd dollárra csökkentette teljes évre vonatkozó üzemi eredményét – ez négyéves mélypontnak számít a vállalat történetében – számolt be a Reuters.
Az indiai gazdaság visszaveti a gyártó eredményeit
Az elmúlt évben az indiai gazdaság lassulása visszavetette az autók iránti keresletet. India a Suzuki egyik kulcsfontosságú piaca, az országban eladott személygépkocsik közel felét a japán vállalat modelljei teszik ki – az ország legnagyobb gyártója a Maruti Suzuki India Ltd., melyben Suzuki többségi részesedéssel bír.
Nyitókép: twitter.com