Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Budapestről egyszer már elküldött buszokat bérel a BKV
2024.05.05 12:23Ön tudja, hogy miért levegővel töltjük fel az abroncsokat?
2024.05.05 08:18Az MI megmondja a politikai hovatartozását pusztán az arcára nézve
2024.05.05 04:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Matthias Müller: nem akarunk többé mindenáron világelsők lenni
A Volkswagen már nem törekszik a világ legnagyobb autógyára rangjának megszerzésére - jelentette ki a konszern vezérigazgatója. Az Audi munkatársainak bónuszai is csökkenhetnek.
- Teljesen mindegy számomra, hogy első, második, vagy harmadik helyezettek leszünk az eladási rangsorban - szögezte le a Volkswagen konszern vezérigazgatója a Wirtschaftswoche lapnak adott interjúban, hangsúlyozva, hogy nem látja sok értelmét folyamatosan csak a számokat lesni, egyre újabb és újabb eladási rekordokat hajszolni.
Új időszámítás kezdődhet Európa jelenleg legnagyobb járműgyártójánál |
Elődje, Martin Winterkorn a világ legnagyobb autógyárává kívánta tenni a Volkswagent. El is érte, hogy fej-fej mellett állt a cég a Toyotával az eladási számokban.
A Volkswagen emissziós botrányát érintve a vezérigazgató az interjúban megjegyezte, hogy a jövőben a konszern felhagy az olyan látványos rendezvényekkel, mint amilyet a Genfi Autószalon előestéjén is tartott. - Valamivel több alázat és szerénység ezen a téren is jót fog tenni, a megtakarításról nem is szólva. Alkalmanként néhány millió euróval évente négy-öt ilyen esemény már csinos kis összegre rúg - mondta.
Matthias Müller a vezetés és az alkalmazottak bónuszának csökkentése mellett foglalt állást az interjúban. Véleménye szerint ebben a VW márka mellett a konszern nyereségének nagy részét adó Audi és Porsche márkáknak is részt kell venniük. - Egy család vagyunk. Jó időkben is és rossz időkben is - szögezte le.