Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Peugeot nyolc év garanciát vezet be az elektromos autókra
2024.05.17 10:21A takarékosság bajnoka az Airbus helikoptere
2024.05.17 09:22Az EU is büntetővám bevezetését tervezi a kínai elektromos autókra
2024.05.17 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Jól sikerült évet zár a Würth: növekedést generált az elektromos üzletág
Új forgalmi és eredményrekordokat állított be a Würth-csoport a 2017-es évben, köszönhetően többek között a többcsatornás értékesítésnek.
Az előzetes adatok szerint 12,7 milliárd euró forgalmat realizált 2017-ben a Würth-csoport, ami 7,5 százalékkal több, mint az egy évvel korábban. A növekedést mindenekelőtt a kelet- és dél-európai tevékenység, illetve az elektronikai és gyártási üzleti területek generálták. Az üzleti eredmény 760-770 euró között mozgott, ami a forgalomhoz hasonlóan szintén új rekord.
– Ezek a számok egyszerre motivációk és elismerések, hogy a több csatornán történő értékesítési stratégiánk jó úton halad – mondta el Robert Friedmann, a konszern szóvivője.
Az elektromos üzletág forgalma közel ötödével nőtt. Friedmann szerint ez azt jelenti, hogy a vevői igényekgez igazított fejlesztések és szervizszolgáltatások meghozták gyümölcsüket. A gyorsaságon, a megbízhatóságon és a rendelkezésre álláson sok minden múlik, összegezte a szóvivő.
A Würth dolgozói létszáma 2017-ben bő két és félezerrel gyarapodott, így 74 025 dolgozóra nőtt, nagy részük, 22 ezernél is többen németországi pozíciót tölt be.
A Künzelsauban székelő Würth-csoport jelenleg több mint 80 országban képviselteti magát 400 társaságával. A csoport globális piacvezető a széleskörű szereléstechnikai eszközök értékesítésében: több mint 125 ezer terméket forgalmaz, köztük csavarokat, faszegeket, szerszámokat, kémiai-technológiákat és munkavédelmi eszközöket.
Piaci pozícióját erősítendő, 2018 első napjaiban a Würth-csoport átvette az ulmi székhelyű Liqui Moly kenőanyag specialistát, melyben már több mint 20 éve üzlettárs volt.