Beszállítók Díjazták, hogy elérhetővé tették a navigációt az átlagembernek

Díjazták, hogy elérhetővé tették a navigációt az átlagembernek

autopro.hu | 2014.05.29 13:33

Díjazták, hogy elérhetővé tették a navigációt az átlagembernek

A globális navigációs megoldásokat kínáló NNG újabb díjjal büszkélkedhet: vállalatnak ítélték Az Év Növekedési Stratégiája címet az idei European Business Awards versenyen. A versenyre 17 ezer vállalkozás nevezett.

– A kitüntetés megerősítése mindannak, amit a filozófiánk középpontjába helyeztünk az autóiparban, és amelynek útján 2008 óta töretlenül haladunk előre. Korábbi döntésünkkel, mely szerint az alacsonyabb járműkategóriákba is el kívánjuk juttatni a navigációt, megváltoztattuk az iparág képét. Az elismerés bizonyítja, hogy az NNG nem csak egy magyar siker szimbólum, hanem európai szempontból is kivételesen gyorsan növekvő vállalat – mondta Balogh Péter, az NNG társalapítója és vezérigazgatója.

Szombathelyi Péter

Az NNG által kínált navigációs megoldás azon a 2008-as stratégiaváltáson alapul, amely mellett a vállalat a piaci változásokra nyújtott válaszával elkötelezte magát. Annak idején a legtöbb iparági szereplő úgy gondolta, hogy a navigáció a prémium kategóriás járművek extra szolgáltatása marad a jövőben is, az NNG azonban új irányzatot teremtett. Ma már a világ 186 országában 50 nyelven kínál navigációt – ez a legszélesebb paletta az iparágban -, és személyre szabható megoldásai a járművek valamennyi szegmensében, a magasabb és az alacsony kategóriájú autókban egyaránt megtalálhatók.

– Ez a díj számunkra azt jelenti, hogy a vállalat fényes jövő előtt áll: az NNG gyorsan növekszik, és egyre nagyobb tért hódít a világon annak ellenére, hogy a járműipar komoly növekedési nehézségekkel nézett szembe az elmúlt években – tette hozzá David Wiernik, az NNG társalapítója és elnöke.

Kiemelt Partnereink