Trend Virtuális valóságot nyújt a Jaguar

Virtuális valóságot nyújt a Jaguar

autopro.hu/B.B. | 2016.10.23 06:30

Virtuális valóságot nyújt a Jaguar

A JLR az autószalonokba költözteti a szórakoztatótechnika egyik legújabb vívmányát.

Hirdetés

Mindent megtesznek az autógyártók, hogy újabb vevőket csalogassanak kereskedéseikbe. A Jaguar Land Rover hamarosan virtuális valósággal próbálja még intenzívebbé tenni a termékeivel való ismerkedést. A bemutatóterem élményközponttá alakítása először az Egyesült Államokban kezdődik meg, de pozitív tapasztalatok esetén nem kizárt, hogy a szolgáltatás Európában is terjedni kezd.

Joe Eberhardt, a JLR észak-amerikai vezérigazgatója elmondta, a technológia segítségével a még nem is árusított kocsik bemutatása is lehetővé válik, a leendő ügyfelek így jóval korábban megismerkedhetnek a kocsi belső terével és a felhasznált anyagok lehetséges kombinációival, írja az Automotive News.

Nem ez az egyetlen, hagyományostól eltérő fogás a Jaguar Land Rover értékesítési tevékenységében: a britek az egyre terjedő internetes autóvásárlást is szolgáltatásaik közé emelik.

Hasonló, virtuális valóságon alapuló vevőcsalogatási praktikát korábban már az Audi is alkalmazott, épp tegnap pedig elindult a Volvo testvérmárkára: a Lynk & Co. az autógyártók között elsőként fektetne különösen nagy hangsúlyt az internetes járműeladásra.

Kiemelt Partnereink