Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Nincs szociális érzéke az önvezető autóknak
2024.05.20 08:18Már gyógyszereket is lehet 3D nyomtatni
2024.05.20 04:17Miért kell szabályozni a mesterséges intelligenciát? Elmagyarázzuk
2024.05.19 16:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A kiskereskedelem megújításán dolgozik a Toyota
A Toyota Motor Észak-Amerika társadalmi problémákat kezelő megoldásokon dolgozó InfoTech Labs (ITL) részlege egy mobil bemutatótermet fejlesztett ki. A kiskereskedelem megújítását célzó Toyota Agilis Tér nevezetű koncepciót idén nyártól fogják tesztelni az Egyesült Államokban.
„A feladatunk a Toyotán belül, hogy futuristák legyünk, kiderítve, milyen társadalmi problémákat kell megoldani, majd megalkossuk rájuk a jövő mobilitási megoldásait” – nyilatkozta Akio Orii, a Toyota Motor Észak-Amerika kutatás-fejlesztésért felelős alelnöke, illetve az ITL vezetője.
Akio Orii kifejtette, hogy ma sok kiskereskedő kénytelen bezárni, míg az üzlethelyiség tulajdonosai azzal szembesülnek, hogy üzlettereik kihasználatlanul állnak, ezért előálltak egy új, rugalmasabb kiskereskedelmi koncepcióval.
Több felhasználási lehetőség
Az ITL Toyota Agilis Tér koncepciója egy helytakarékos, egyedi igényekhez szabható, több felhasználási lehetőséggel is rendelkező megoldásként kínál teret a fizikai üzleteknek.
A koncepció első igénybe vevőjének a Cuyana női divatmárkát választották. A Cuyana egy mobil bemutatóteremként fogja tesztelni azt, lehetővé téve, hogy termékeit úgy ismertesse meg az emberekkel, hogy közben nem kell hosszú távon bérelnie egy üzlethelyiséget. Az „utazó” bemutatóterem Los Angeles-ben és a részben annak agglomerációjának területén fekvő Orange megyében összesen öt helyszínen lesz felállítva június és december között.
Bár a kiskereskedelem nem tartozik a Toyota fő üzleti tevékenységei közé, a vállalat jelentős tudásbázissal rendelkezik a mobilitás, téroptimalizálás és just-in time rendszerű termelés területein, az ITL-nél pedig úgy látják, hogy ezeket a jártasságokat a kiskereskedelem fejlesztésére tudják fordítani.
Mindenki nyer, de leginkább a vásárlók
Az ITL fejlesztői egy olyan koncepciót álmodtak meg, mely által a cégek új környezetben tudják megjeleníteni termékeiket, míg az üzlethelyiségeknek magasabb kihasználtság garantálható – hasznot hajtva mind a bérlőknek, mind a helyiségek tulajdonosainak.
A koncepcióval a kiskereskedelem gyorsabban reagálhat a vásárlói igények változására. A kereskedők több helyiséget is kipróbálhatnak anélkül, hogy hosszú távon elköteleznék magukat. Ezenfelül a vásárlók a lehető legjobb vásárlói élményt kaphatják, a megoldás legnagyobb nyerteseivé válva.
Az ITL-nél abban bíznak, hogy kiskereskedelmi koncepciójukat később más módon, például irodaként, egészségügyi szolgáltatások helyszíneként vagy gyermekgondozásra is használva lesz.