Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Törökország felé kerülnék meg az EU-s vámokat a kínai gyártók
2024.05.21 09:19Bebiztosítja a gépgyártókat a hiba ellen a Röhm megoldása
2024.05.21 08:22Biciklikhez mutat be új villanymotort a ZF
2024.05.21 07:21A Tesla napelemes részlege lesz felelős a Supercharger-hálózatért
2024.05.21 06:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Széchenyi Egyetem hallgatói a Danának is megoldást adtak
Van olyan cég, amely a hallgatók kreativitása vagy friss, innovatív szemlélete miatt, más pedig korábbi kedvező tapasztalatai alapján vett részt a győri Széchenyi István Egyetem Hallgatói Innovációs Projektjében, amely az intézmény Menedzsment Campus Kompetenciaközpontjának kiemelt, az egyetemi és a térségi innovációs ökoszisztéma fejlesztését célzó programja. A csapatok a Dana Hungary Kft. két projektén is dolgoztak.
Negyedik alkalommal indította el a Széchenyi István Egyetem az idei félévben a Hallgatói Innovációs Projektet (HIP), amely az elmúlt években az intézmény egyik védjegyévé vált. Lényege, hogy a többféle tudományterületről érkező hallgatók mentortanáraik segítségével cégek valós problémáira adnak megoldást. Ez nemcsak a partnerek számára hasznos, hanem az oktatásban is, hiszen a képzés korszerű, gyakorlati szemléletét jelenti.
A mostani szemeszterben az egyik feladatot a győri ipari parkban lévő négy gyáregységében mintegy ezer embert foglalkoztató Dana Hungary Kft. adta. Az autóalkatrészeket gyártó és értékesítő, Magyarországon 15 éve működő vállalat új belépőként egyszerre két projekttel vett részt a HIP-ben.
Mint Rédei Márk, az autóipari vállalat stratégiai szintű kommunikációért, PR-ért és CSR-tevékenységért felelős személyügyi munkatársa elmondta, az egyetemmel eddig is szorosan együttműködtek. „A fiatalok más szemszögből, friss szemlélettel, innovatív módon tudják megközelíteni a feladatokat, ami hasznos számunkra, nekik pedig előnyös, hogy a való életből szerezhetnek tapasztalatokat” – magyarázta a szakember. Hozzátette: az egyik feladatként arra vártak javaslatokat, hogy cégüknek milyen társadalmi felelősségvállalási (CSR) tevékenységben volna érdemes részt vennie, milyen irányokban lenne érdemes nyitnia. Emellett pedig egy új termék bevezetéséhez szükséges gyártósor felállításához kértek javaslatot a hallgatóktól.