Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Széchenyi Egyetem hallgatói a Danának is megoldást adtak
Van olyan cég, amely a hallgatók kreativitása vagy friss, innovatív szemlélete miatt, más pedig korábbi kedvező tapasztalatai alapján vett részt a győri Széchenyi István Egyetem Hallgatói Innovációs Projektjében, amely az intézmény Menedzsment Campus Kompetenciaközpontjának kiemelt, az egyetemi és a térségi innovációs ökoszisztéma fejlesztését célzó programja. A csapatok a Dana Hungary Kft. két projektén is dolgoztak.
Negyedik alkalommal indította el a Széchenyi István Egyetem az idei félévben a Hallgatói Innovációs Projektet (HIP), amely az elmúlt években az intézmény egyik védjegyévé vált. Lényege, hogy a többféle tudományterületről érkező hallgatók mentortanáraik segítségével cégek valós problémáira adnak megoldást. Ez nemcsak a partnerek számára hasznos, hanem az oktatásban is, hiszen a képzés korszerű, gyakorlati szemléletét jelenti.
A mostani szemeszterben az egyik feladatot a győri ipari parkban lévő négy gyáregységében mintegy ezer embert foglalkoztató Dana Hungary Kft. adta. Az autóalkatrészeket gyártó és értékesítő, Magyarországon 15 éve működő vállalat új belépőként egyszerre két projekttel vett részt a HIP-ben.
Mint Rédei Márk, az autóipari vállalat stratégiai szintű kommunikációért, PR-ért és CSR-tevékenységért felelős személyügyi munkatársa elmondta, az egyetemmel eddig is szorosan együttműködtek. „A fiatalok más szemszögből, friss szemlélettel, innovatív módon tudják megközelíteni a feladatokat, ami hasznos számunkra, nekik pedig előnyös, hogy a való életből szerezhetnek tapasztalatokat” – magyarázta a szakember. Hozzátette: az egyik feladatként arra vártak javaslatokat, hogy cégüknek milyen társadalmi felelősségvállalási (CSR) tevékenységben volna érdemes részt vennie, milyen irányokban lenne érdemes nyitnia. Emellett pedig egy új termék bevezetéséhez szükséges gyártósor felállításához kértek javaslatot a hallgatóktól.