Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Parkolókat bérel a Tesla, hogy eladatlan járműveit ott tárolhassa
2024.05.17 06:21Új budapesti létesítményt avatott a Knorr-Bremse
2024.05.17 04:20Budapesten is bemutatkozik a legújabb Setra
2024.05.16 17:17Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Kínai gigabusz: nagyobb a füstje, mint a lángja?
Bár a prototípus kétségkívül elkészült, sajtóhírek szerint a bemutatás sokkal inkább egy magáncéghez köthető, mint az államhoz. Nem ez az egyetlen furcsaság.
Ismét a figyelem középpontjába került a nagyvárosi közlekedést átalakítani kívánó kínai Land Airbus, csakhogy épp ellenkező előjellel, mint legutóbb. A legújabb fejlemények szerint ugyanis a bemutatás erősen megrendezett volt: a kiépített tesztpályán rendezett eseményről nem tudott a helyi önkormányzat, márpedig a vállalat korábban közös összefogásról és jó kapcsolatról számolt be.
A sajtóhírek után megsokszorozódtak a jármű miatti magasságkorlátozással kapcsolatos kérdések is: sokak szerint az, hogy a TEB-1-es alatt csak személykocsik férnek el, furgonok esetleg már nem, használhatatlanná teszi a fejlesztést, írja a dailymail.com. Többen a kanyarodást látják a gép gyenge pontjának.
Hogy az erősen befolyásolt körülményekkel mi volt a célja a fejlesztőknek, nem tudni: nem elképzelhetetlen, hogy a befektetők figyelmének fenntartását és erősítését akarták elérni. A koncepciót ugyanakkor korántsem kell temetni, a gondolat továbbra is érdekes, ám elterjesédéhez még sokat kell csiszolgatni a prototípust.