Szolgáltatók Bemutatjuk a sikeres beszállítói kapcsolatmenedzsment négy pillérét

Bemutatjuk a sikeres beszállítói kapcsolatmenedzsment négy pillérét

autopro.hu | 2020.04.27 10:47

Bemutatjuk a sikeres beszállítói kapcsolatmenedzsment négy pillérét

Fotó: DS Smith

A legtöbb esetben a beszállítók sokkal több értéket tudnak teremteni, ha esélyt kapnak arra, hogy leüljenek a megrendelővel és részletesen átbeszéljék az SRM (Supplier Relationship Management) négy fő alappillérét. Mit kell szem előtt tartani, hogy olyan beszállítói kapcsolat jöhessen létre, amely túlmutat az egyszerű költségmegtakarításon? A DS Smith szerint a következőket!

Hirdetés

Időzítés, korai bevonás

A szállítók meghatározott típusú megoldásokat vagy szolgáltatásokat nyújtanak a felmerülő igényekre. A DS Smith Packaging esetében csomagolási megoldásokat nyújtunk partnereink részére. Azonban a legjobb eredmények gyakran akkor születnek, amikor a szállítók már a specifikációk hivatalos meghatározása ELŐTT bekapcsolódhatnak a megbeszélésekbe. Ez nem csak azt teszi lehetővé, hogy tanácsot adjunk már a korai fázisban, a későbbi ellentmondások kiküszöbölése érdekében, hanem értékes időt is megtakaríthatunk vele. Ha pontos az ajánlatkérés kiírása, akkor pontos megoldás születik.

Összehangolás, szoros együttműködés

A DS Smith a partnereinek feltett kérdésekkel, az üzleti logika közös értelmezésével igyekszik együtt kidolgozni a legoptimálisabb csomagolási, logisztikai megoldásokat.

Megvizsgáljuk, hogy:

• Mi a felmerült igény üzleti háttere?

• Milyen kihívásokkal kell szembe nézni?

• Milyen a teljes beszállítói lánc?

• Milyen a versenyhelyzet?

• Mi történt legutóbb és hogyan javíthatunk egy újabb megoldással?

Innovatív légkör

A közös megállapodás után, a következő logikus lépés, hogy partnereink önálló gondolkodásra

ösztönözzenek bennünket, beszállítókat. A határidők világában élünk, ezért gyakran nehéz időt találni a proaktivitásra. Segítséget nyújtunk különböző ötletekkel és felmerülő újításokkal, melyet figyelembe vehetnek partnereink. Lehetőséget nyújtunk arra, hogy egy lépést tegyenek hátra, és új megközelítéseket vegyenek számításba, amelyek a jövőben döntő versenyelőnyben részesíthetik vevőinket.

Felelősség, a komplex folyamatok ismerete

Mi a közös együttműködés csúcsa? Egy automatizált megrendelési folyamat, amely a fogyasztási előrejelzésen, a készletezésen, az ellátási láncon és az elfogadott üzleti és logisztikai szabályokon alapul.

Ebből kettős előny származik. Először is, mivel a szállító tudja, hogy honnan jön a készlet, és mennyi ideig tart az előkészítése, ennek alapján optimalizálhatják a határidőket és csökkenthetik a készlet mennyiségét.

Másodszor, felszabadítja a partnert a rendelés időigényes feladata alól – akik ezáltal nagyobb hatékonysággal dolgozhatnak.

Nagyobb hozzáadott értéket vár a csomagolási megoldások beszállító partnerétől?

Nagyszerű ötlet! Ha túlzottan csak a költségekre koncentrálunk, az az út nem vezet a csúcsra. Ismerje meg, hogy a DS Smith hogyan teremt értéket, például a raktárkészletezés segítségével, hogy hogyan oldja meg azokat a logisztikai kihívásokat, mint a kihasználatlan, üres tér szállítása vagy a túlcsomagolás.

DS Smith Packaging Hungary Kft.
Tel.:+36 30 338 6301
Web: www.dsmith.com/automotive
Blog: www.strategic-packaging.com/hu

Kiemelt Partnereink