Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Három üzeme is leállt a Stellantisnak
2024.04.26 09:18Szerszámgép innovációk sorát hozza az MTC az Ipar Napjaira
2024.04.26 08:23Beszerzési Konferencia 2024 – Tangó a forró parketten
2024.04.26 07:19Áttörést ért el a Siemens
2024.04.26 06:24Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Sikeres a Citroën roncsprémium akciója
Az autócsere-programban összesen eddig több mint 1000 évnyi öreg autótól, elavult technikától, biztonsági és környezeti kockázattól szabadultak meg a magyar utak.
A roncsprémium akció tipikus résztvevője 17 éves, vidéken él, gyártmánya nem jellemző, és nagy valószínűséggel C3-at választanak utódjául. A mezőny doyenje ugyanakkor egy 1972-es gyártású Skoda S100, akit egy 32 éves Lada követett. A bezúzott autók listáján remekül megfér egymás mellett a 23 éves Trabant és a 26 éves BMW.
A Citroën Hungária 2012. december 1-jén hirdette meg programját, az eredetileg két hónaposra tervezett kampány olyan sikeresnek bizonyult, hogy immár hatodik hónapja fut, sőt, márciustól már haszongépjárművek is vásárolhatók a program keretében, májustól pedig bekapcsolódott a C-Elysée is.
A 2013 áprilisáig a Citroën Hungáriához visszaküldött bontási átvételi igazolások tanúsága alapján 7 nemzet autógyártásának 18 márkája került bontóba. A bezúzott modellek több mint 80 százaléka 10 és 20 éves kor közötti. A legidősebb bezúzott autó egy 41 éves Skoda S100 volt még régi (két betű négy szám) rendszámmal, amelyet tulajdonosa új C3-asra cserélt. A 26 éves BMW 535 helyett ma már egy Berlingo szállítja új gazdáját. Noha az akció még nem zárult le, és az átadások is néhány hét késéssel követik a megrendeléseket, már most kijelenthetjük, hogy az eddig bezúzott autók életkorának összege jócskán meghaladja az ezer évet.
A Citroen C3 a program sztárja |
Az akció elindulása óta az új Citroënt vásárló magánszemélyek aránya dinamikusan növekszik. A program első hat hónapjának számai azt mutatják, hogy az összes megrendelt személygépkocsi 42 százaléka magánszemélyhez került, ami jócskán meghaladja a piac átlagát. Ezen ügyfelek közül ötből négy az autócsere-program konstrukció segítségével vásárolt. A program négy modellel indult, hozzájuk csatlakoztak a kishaszongépjárművek, majd végül a C-Elysée. A legsikeresebbnek a Citroën C3 bizonyult. Január óta a megrendelt C3-ak száma hónapról hónapra közel kétszer annyi, mint 2012 utolsó hónapjainak átlaga, ezen belül a magánügyfelek aránya mintegy háromszorosa az előző évi átlagnak.