Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Megbízható Munkaadó címet kapott az Audi Hungaria
2024.05.17 13:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Új logóval készül az elektromos korszakra a General Motors
Röviddel a koreai Kia után az amerikai General Motors is új logóval állt elő. Az új logó a vállalat elektromobilitás melletti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
A GM az elmúlt években egyre többet költött elektromos járművek fejlesztésére, és 2020 végén bejelentette, hogy felgyorsítja elektrifikációját. Ennek megfelelően a vállalat az évtized közepéig a korábban tervezettnél hétmilliárd dollárral többet, 27 milliárd dollárt fektet villanyhajtású modellekbe, és ugyanekkorra már harminc tisztán elektromos modell lesz kínálatában.
Az elektromos fókusz mostantól a vállalat arculatában is meg fog jelenni. Az új logónál megtartották a GM rövidítést, a nagyokat azonban kisbetűk váltották a „modernebb és befogadóbb érzet” érdekében. Az „m”-et úgy formálták, hogy alakja egy elektromos töltő csatlakozójára emlékeztessen, a háttér színét pedig egy világosabb kékre cserélték, ami a GM szerint a kibocsátásmentes jövő tiszta égboltját jelképezni – írta meg az Autocar.
A közelmúltban más autógyártók is megújították logójukat. A Kia az előző héten leplezte le új jelzését, ami a márka jövőorientáltságát hivatott mutatni. Tavaly nyáron a Toyota is új emblémával frissített, ami ugyancsak az előrehaladást sugallja, röviddel azelőtt pedig a Nissan is új logót mutatott be a tavaly debütált Ariya elektromos SUV-ján. A GM-éhez hasonlóan a japán gyártó megújított emblémája is az elektrifikáció szerepét hirdeti.