Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Mi történik, ha a repülőgépen megszűnik az áramellátás?
2024.05.18 08:18Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16A Honda megduplázza e-mobilitási beruházásait
2024.05.17 15:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Arculatfrissítés jön a Toyotánál
A múlt héten jelentette be a Nissan, hogy világszerte új logót fog bevezetni, szeptemberben pedig a Volkswagen hajtott végre észrevehető változásokat a márkajelzésen. Most az európai Toyota is bejelentette, hogy számottevő változtatást hajt végre a logón, ami először az új Toyota Yaris bemutatóján lesz látható.
A világ egyes területein a gyártó már részben megváltoztatta a jelzést, de bizonyos helyeken megtartották a régit.
A legszembetűnőbb változás a Toyota név elhagyása, amely eddig a logó alatt állt. Ezen felül a logó ábrázolása – a Nissanhoz és a Volkswagenhez hasonlóan - már csak kétdimenziós, monokróm és nagyon egyszerű lesz.
Az új embléma négy alapelvre épül, magyarázta a Toyota: „A mobilis, jövőorientált és magas színvonalú" tulajdonságokra utalnak. A jelenlegivel ellentétben az új emblémát minden üzleti területen használni fogják, mint például a Toyota Kreditbank és a Toyota Insurance Services.
„A márka új vizuális dizájnját a jövőbe tekintve terveztük meg" - mondta Didier Gambart, az európai értékesítési és marketing igazgató. A logó „lehetővé teszi, hogy a jövőben jobban és több ponton kapcsolatba lépjünk vevőinkkel."
Új márkajelzés 2025-től
A kereskedőknek első lépésben csak az írott dokumentumokon és a reklámokban kell az új logót alkalmazniuk, a nagy és drága hirdetőtáblákat egyelőre nem kell megújítaniuk. „A Toyota márkakereskedések jelzését a Toyota 2025 hálózati stratégia részeként ellenőrizzük" - mondta a cég. A Toyota németországi szóvivője hangsúlyozta, hogy ilyen intézkedésről még nem született döntés.
„A modern formatervezés elősegíti, hogy egy új lökéssel könnyebben kijussunk a jelenlegi nehéz helyzetből"-nyilatkozta Klaus Kroppe német marketingigazgató.
Az új vizuális identitással együtt bevezetésre kerül az egyedi gyártású „Toyota Type" tipográfia is. Ez mind online és offline környezetben sokoldalú, továbbá lehetővé teszi a nyitott és vonzó ügyfélkapcsolatok létrejöttét -írta az Automobilwoche.