Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Szorosabbra fonja együttműködését a Nio és a JAC
2024-ig folytatja együttműködését a Nio és a JAC. Az állami kézben lévő JAC már eddig is számos Nio modellt gyártott a Hefeiben található gyárában, ez 2024-ig folytatódik, sőt, további modellekkel bővül az együttműködés.
A megújított szerződések értelmében a JAC megduplázza a Nio autói számára fenntartott gyártási kapacitását, és 240 ezer járművet készít évente – erre azért volt szükség, mert Kínában megugrott a kereslet a Nio autói iránt.
Igaz, a Nio eddig nem érte el egyetlen évben sem a 120 ezer darabos határt, azonban autói egyre népszerűbbek, idén például 125 százalékkal több autót adtak el áprilisban az előző évhez képest. Az ET= szedán bemutatása – és európai debütálása – óta a vásárlói körét is szélesíteni tudta a cég, így érthető a kapacitásbővítés.
Három éve a piacon
A Nio első modellje, az ES8 SUV 2018 júniusában jelent meg. Ezt az autót a kezdetektől fogva közösen készíti a Nio és a JAC, ráadásul a Nio tervei a kútba dőltek saját gyáruk felépítésével kapcsolatban, így maradt a bérgyártás az állami vállalatnál.
A Nio és a JAC kapcsolata annak ellenére marad szoros, hogy a startup saját központot épít Anhuj tartományban, melynek fővárosa az a Hefei, ahol a JAC gyára is működik – írja az electrive.com.