Gyártók Prémium magasságokba vágyik a Kia, díjat kapott a Cadenza

Prémium magasságokba vágyik a Kia, díjat kapott a Cadenza

autopro.hu | 2014.01.24 14:38

Prémium magasságokba vágyik a Kia, díjat kapott a Cadenza

A Road & Travel magazin (RTM) szerint a Kia Cadenza lett az Év Nemzetközi Autója. A modell formatervét, szolgáltatásainak színvonalát és ár-érték arányát díjazták a zsűrizők.

Hirdetés

Az RTM szerkesztősége az idei Észak-amerikai Nemzetközi Autókiálíltáson (NAIAS) jelentette be, hogy az Év Nemzetközi Autójává (ICOTY) választotta a 2014-es Kia Cadenzát. Tavaly is egy Kia modell, az Optima nyerte el a díjat.

A prémium kategória vonásait igyekeztek megjeleníteni

- A Kia idén huszadik éve van jelen az Amerikai Egyesült Államokban. Ez idő alatt bebizonyítottuk, hogy hajlandóak és képesek is vagyunk merész lépéseket tenni. A 2014-es Cadenza jelentős ugrás a márka számára: új, tehetős ügyfeleket csábított márkakereskedőinkhez, olyan embereket, akiknek korábban soha nem jutott volna eszébe Kiát vásárolni – fogalmazott az elismerés kapcsán némileg önkritikusan Michael Sprague, a Kia Motors America (KMA) marketingért és kommunikációért felelős alelnöke.

Az RTM minden évben két „Év Autója”’ díjat oszt ki: egyet a személygépkocsik, egyet a kishaszonjárművek között. A stílus, komfort és menetteljesítmények mellett azt is figyelembe veszik, hogy a márka marketing tevékenységén keresztül hogyan képes megszólítani az ügyfeleket. Az ICOTY zsűrije olyan kiadványok szakértő munkatársaiból áll, mint a Consumer Guide® Automotive , az MSN Autos, a New Car News Syndicate vagy az RTM.

Belül is érzékelhető, hogy nem statiszta-szerepre vágynak

- A Kia Cadenza egy sor különböző tulajdonságának köszönhetően nyerte el az elismerést. Az érvek között szerepelt a Kia azon igyekezete is, hogy felemelkedjen a prémium kategóriába – indokolta a döntést Courtney Caldwell, a Road & Travel magazin főszerkesztő-helyettese. - Minden elismerésünk a Kiának, hogy statiszta-szerepből ilyen gyorsan a magasba emelkedett.

Kiemelt Partnereink