Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Áttörést ért el a Siemens
2024.04.26 06:24Rangos díjat nyert el a Schunk
2024.04.26 04:20Új logisztikai komplexumot épített a Gebrüder Weiss
2024.04.25 17:17Számos újítással készül az idei szezonra a BME Formula Racing Team
2024.04.25 16:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem szárnyalt a BMW sem
A BMW eladásai 25,3 százalékkal csökkentek éves szinten az idei második negyedévben, különösen Európában és Amerikában volt nagy a visszaesés, Ázsiában viszont sikerült növelni az értékesítést.
A cég közlése szerint a június végével záródott három hónapban a BMW összesen 485.701 autót értékesített. Európában éves összehasonlításban 45,6 százalékkal, 151.869, Amerikában pedig 41,1 százalékkal, 70.031 darabra csökkent az eladott autóik száma.
Különösen Európában és Amerikában estek vissza az eladások, miközben Ázsiában ismét elkezdtek emelkedni. – jelentette be a BMW Csoport Münchenben. „Örömteli fejlődést látunk Kínában, ahol a második negyedév értékesítései az előző évet is meghaladják”- mondta Pieter Nota, értékesítési igazgató.
A legtöbb modellt Kínában adták el, ahol 17 százalékkal 212.600-ra emelkedett az eladott autók száma, annak ellenére, hogy az első negyedéveben jelentős visszaesést jelentettek Kínából és Ázsiából.
Márkaszinten a Minit a 38,2 százalékos, a Rolls Royce-t pedig a 46,8 százalékos visszaesés különösen súlyosan érintette. A névadó márka, a BMW 23,2 százalékkal zuhant vissza. Csoportszinten az autóértékesítés 25,3 százalékkal csökkent, 485.700 járműre.