Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Az EU is büntetővám bevezetését tervezi a kínai elektromos autókra
2024.05.17 08:18Parkolókat bérel a Tesla, hogy eladatlan járműveit ott tárolhassa
2024.05.17 06:21Új budapesti létesítményt avatott a Knorr-Bremse
2024.05.17 04:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem mondhat le a belső égésű motorról a Hyundai
Albert Biermann, a Hyundai Motor Csoport vezető műszaki tanácsadója megerősítette, hogy a koreai autógyártó nem hagy fel a belső égésű erőforrások fejlesztésével, egyúttal hozzátette, hogy az nem is lenne reális opció számára.
Még 2021 végén kapott szárnyra egy híresztelés, miszerint a Hyundai lezárhatja a tradicionális erőforrások fejlesztését. A gyártó még akkor cáfolta az állításokat, most pedig Biermann, aki korábban a vállalatcsoport elnöke volt, ismételten megerősítette, hogy egyelőre nem tervezik a teljes elektrifikációt.
Az ausztrál Car Expertnek adott interjú során elmagyarázta, hogy amennyiben a Hyundai megakarja őrizni vezető szerepét, muszáj folytatnia az üzemanyagégető erőforrások fejlesztését. „Folytatjuk a következő emissziós szintekre való fejlesztést. Nincs más választásunk. Nem fogjuk elhagyni a belső égésű motorokat, ugyanis globális játékosok vagyunk” – fogalmazott.
Új motorcsalád a láthatáron
A 2025-ben érkező Euro 7-es európai uniós sztenderdre rátérve megerősítette, hogy fognak annak megfelelő motorokat is kínálni, méghozzá egy teljesen új motorcsalád képében. „Az Euro 7 például meglehetősen nagy kihívást jelent. Ezért aztán (az új motorgeneráció fejlesztése) a tervekben szerepel.”
Biermann az elektromos töltőhálózat sok földrajzi területen tapasztalható fejletlenségét nevezte meg a belső égésű erőforrások fejlesztését szükségessé tevő végső okként – olvasható az interjút idéző InsideEVs cikkében.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!