Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Öt tanulság a Pekingi Autószalonról
2024.05.06 16:19Változások lesznek a Volvo élén
2024.05.06 15:20Akkumulátor-összeszerelő üzemmel bővül a BMW gyára
2024.05.06 13:18Hibrid megközelítés a titán gyártására
2024.05.06 12:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem mond le a belső égésű motorról a BMW
Az elektrifikáció globálisan, és egyre gyorsuló ütemben zajlik az autóiparban. Több autógyártónál már az az időpont is ismert mikortól kizárólag tisztán elektromos típusokat fog kínálni, a BMW azonban még nem kíván búcsút inteni a belső égésű motornak, sőt annak fejlesztésén dolgozik.
A BMW motorfejlesztéséről nemrég a bajor központú vállalat fejlesztési igazgatója, Frank Weber beszélt az Auto Motor und Sport német autós magazinnak. Elmondta, hogy a BMW „a motorok új generációján dolgozik, köztük benzines, dízel, hat- és nyolchengeres erőforrásokon.”
Hogy a hatékonyan csökkentse szén-dioxid-emisszióját, a BMW-nek egy „csúcstechnológiás belső égésű motorra lesz szüksége” még néhány évig – folytatta Weber a Motor1.com által idézett interjúban.
Az új motorok meg fognak felelni a jövőben életbe lépő emissziós normáknak, és jelentős kibocsátáscsökkenést ígérnek. „Csak a hathengeres motor esetében nagyobb mértékben csökkentjük a szén-dioxid-kibocsátást, mint bármikor ezelőtt egy generációváltáskor” – közölte Weber. Hozzátette, hogy elkezdődött a világ különböző pontjain érvényes emissziós előírások egységesedése, ami kétségtelenül segíteni fogja a BMW-t.
Sosem látott technológia
Weber az új motorokról elmondta továbbá, hogy azok „semmi korábbihoz nem foghatóak”, a hengerfejben pedig egy korábban nem látott technológia fog helyet kapni a hatékonyság jegyében.
Weber azzal zárta mondandóját, hogy az, amit a vásárló akar, ugyanolyan fontos, mint a kibocsátás csökkentésének célja.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!