Gyártók Minden 12. percben elad a Nissan egy Leafet

Minden 12. percben elad a Nissan egy Leafet

autopro.hu/Sz.F. | 2018.03.06 16:15

Minden 12. percben elad a Nissan egy Leafet

Az elektromos meghajtás térnyerése a gyártó standjának központi témája az idei Genfi Autószalonon.

A fő helyet a teljesen elektromos ABB FIA Formula E versenyautó foglalta el, ami itt először mutatkozott be még tanulmánynak szánt festésében. Az autó a 2018–2019-es szezon kezdetén, az év második felében mutatkozik majd be a városi versenypályákon.

A teljesen elektromos, zéró emissziós új Leaf modell a zászlóvivője a Nissan fejlesztéseinek. Már több mint 18 ezer rendelést adtak le a modellre Európa-szerte. Ez azt jelenti, hogy Európában minden 12. percben elkel egy Leaf, amivel a földrész legkeresettebb elektromos autójának számít.

A korábban debütált technológiák közül egyre több jelenik meg a gyártó egyéb személyautó- és kishaszonjármű-modelljeiben is.

Emellett most már az e-NV200 furgonhoz is megrendelhető a Leaf 40 kWh-s akkumulátorcsomagja, ami mintegy 60%-kal növeli a hatótávot változatlan terhelhetőség mellett.

A Nissan azt is megerősítette, hogy új M.O.V.E. to 2022 elnevezésű középtávú stratégiájának részeként crossover modelljeinek következő generációjában elérhetővé teszi az elektromos hajtást.

Az autószalonon jelentették be a Nissan és az E.ON energiaóriás közötti új stratégiai partnerségi megállapodást is.

A Nissan az E.ON-nal jelentett be partnerségi kapcsolatot az elektromos autók hálózati szolgáltaltásairól és megújuló energia projektekről

Az együttműködés keretében a két cég a járművekből a hálózat felé irányuló (vehicle-to-grid, V2G) energiaszolgáltatási megoldásokhoz, a megújulóenergia-termeléshez és tároláshoz, illetve a Nissan elektromos autók vásárlóinak hálózati integrációjához kapcsolódó lehetőségeket, kísérleti programokat, és ezek üzleti hasznosíthatóságát fogja vizsgálni.

Kiemelt Partnereink