Gyártók Megkezdte az ET7 sorozatgyártását a Nio

Megkezdte az ET7 sorozatgyártását a Nio

autopro.hu/P.B. | 2022.03.28 15:18

Megkezdte az ET7 sorozatgyártását a Nio

Fotó: Nio

A kínai Nio megkezdte ET7-es elektromos szedánjának sorozatgyártását. Az első ET7 legördült a gyártósorról a Nio és a JAC hefei üzemében, március 28-ától pedig az első vásárlók át is vehetik az autót Kínában.

Hirdetés

A kínai gyártó számára jelenleg a termelés felpörgetése a legfontosabb lépés, hiszen az év vége előtt az ET7 Európában is elérhető lesz. A Nio kijelentette, hogy „a tömeggyártási fázis alapvető feladata a gyártási sebesség fokozatos növelése”, azaz mielőbb szeretné kielégíteni az igényeket a gyártó – természetesen ne a minőség rovsára, hoygan ezt ki is emelték.

Az ET7 elektromos szedán szállítását március 28-án kezdik meg, azzal a megjegyzéssel, hogy a szállítások menete régiónként eltér a koronavírus-járvány miatt. Induláskor a Nio a modell két változatát kínálja: az olcsóbb 70.300 dollárba, a drágább 82.668 dollárba (mintegy 23 millió 850 ezer és 28 millió forint) kerül.

Az első szedán

A Nio 2021 elején mutatta be az ET7-et, az első szedánját és az első modellt NT2.0 platformon. A jármű teljesítménye 480 kilowatt, emellett 850 Newtonméter nyomaték leadására képes. Az első tengelyen lévő motor 180, a hátsó tengelyen található 300 kilowatt teljesítményt ad hozzá az összteljesítményhez. Az ET7 a gyári adatok szerint 3,9 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 kilométer/órára.

A hatótávolság tekintetében a Nio több mint 500, 700 és 1000 kilométerre teszi az elérhető hatótávot a 70, 100 és 150 kilowattórás akkumulátoropcióknál – nem árt azonban szem előtt tartani, hogy ezek a Kínában használatos NEDC szabvány szerinti értékek, Európában a WLTP-t használják, úgy vélhetően kisebbek lesznek a hatótávok – írja az electrive.com.

Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!

Kiemelt Partnereink