Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Toyota ismét a legrosszabb autógyártó lett a klímalobbi terén
2024.05.21 04:20Most érdemes kábelgyártásra váltani!
2024.05.20 16:23Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Nincs szociális érzéke az önvezető autóknak
2024.05.20 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Második akkumulátorgyárát is megnyitotta a GM Kínában
A General Motors újabb lítium-ionos akkumulátorokat összeszerelő üzemet nyitott Sanghajban. A kapacitásbővítésből úgy tűnik, az autógyártó agresszíven növelni fogja alternatív meghajtású járműkínálatát, melyel öt éven belül szeretné bevenni a világ legnagyobb autópiacát.
Újabb autóipari akkumulátorgyárat nyitott az amerikai General Motors Kínában. A Shanghai Battery Assembly Plant, melyet a SAIC és a GM vegyesvállalata irányít és amely az autógyártó második ilyen gyára a világ legnagyobb autópiacán, nem más céllal jött létre, minthogy segítsen kielégíteni az elektromos és hibrid autók iránti egyre növekvő keresletet az országban.
A GM jelenleg három alternatív meghajtású modellt futtat Kínában a Cadillac, a Buick és a Baojun márkanevek alatt, ám 2020-ra már összesen tíz ilyen 10 modellt akar kínálni.
Az elkövetkező öt évben a vállalat már húsz új modellt akar piacra dobni elektromos meghajtással, ezzel próbál versenyre kelni Kína egyre szigorúbb környezetvédelmi szabályozásaival. Eszerint 2019-re az országban működő autógyártók eladásainak tizedét alternatív hajtású járműveknek kell kitennie. 2020-ra ez az érték 12, 2025-re pedig húsz százalékra nő.
A GM persze nincs egyedül beruházásával, hiszen szinte minden, Kínában jelenlévő autógyártó hasonlóan agresszív növekedési tervet jelentett be, hogy kiterjessze elektromos és hibrid járműpalettáját a következő öt évben.