Gyártók Ezeket az autókat vezettük 2015-ben

Ezeket az autókat vezettük 2015-ben

autopro.hu | 2015.12.28 06:36

Ezeket az autókat vezettük 2015-ben

Kissé csalóka a cím ugyan, de a lényeg: megmutatjuk, olvasóink milyen autókba ültek volna a legszívesebben. Top 3 autótesztünk következik!

Hirdetés

Csak víz távozik az Audi A7 Sportback h-tron kipufogójából. Látszólag semmi különbség nincs közte és egy normál A7-es között. A h-tron azonban tüzelőanyag-cellás autó. Hidrogénes hibrid. Egy távoli ideális jövőben az autóink hidrogént, vagy szén-dioxid-csapdákkal befogott károsanyagokból létrehozott (például szintetikus metán) biogázt tankolnak. Kutak hálózzák be egész Európát, a részben automatizált közlekedés - legalábbis a személyautókat illetően - valóban nulla emissziós. Ez a távoli jövő azonban sosem jön el. Hiába lenne meg hozzá a technika és az infrastruktúra, nem lesz elég akarat. Pedig kezdeményezésekben nincs hiány, a Toyota is bevezette pár piacra a Mirait, de más márkák is kísérleteznek a tüzelőanyag-cellás hajtással. Még a németek is. Az Audi hidrogénes luxusautója sem álom, 2014 óta létezik.

Alaposan kifaggatuk az Opel kisautóját is, amelyet hazai, szentgotthárdi motor hajtott. Az egyliteres háromhengeres dinamikája és fogyasztása is kiváló. Az ötödik generációs Opel Corsa mindent tud, amit a nagyok, technikája, szórakoztató-, információs és biztonsági rendszere nemcsak az Opelek között magas szintű, de a jól felszerelt modellek a piaci versenyben méltó ellenfelek.

Aki vállat von a Swiftre és fanyalog az S-Cross láttán, boldogan hajtja majd a Vitarát, az esztergomi suzukisok új büszkeségét. Van miért dicsekedniük, a Vitara kellemes autó: jó a családnak és jó a cégnek. Globális modell, a világ minden pontjára tőlünk, Esztergomból szállítják az új Suzuki Vitarát, amely teljesen más autó, mint az elődje volt ezen a néven. Sokkal inkább egy szabadidős-kombi jelleget öltött, bár kompakt a mérete és sokkal arányosabb, mint a hozzá hasonlatos másik esztergomi szabadidő-autó, az SX4 S-Cross. Ha különbséget kellene tennünk a kettő között azt mondhatnánk, hogy az S-Cross konzervatív, sablonos, egyszerű világ szülötte, míg a Vitara a dinamizmus, a szabadság és a fiatalos lendület hírnöke.

Ha nem lett volna elég, további teszteket talál az oldalon.

Kiemelt Partnereink