Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Törökország felé kerülnék meg az EU-s vámokat a kínai gyártók
2024.05.21 09:19Bebiztosítja a gépgyártókat a hiba ellen a Röhm megoldása
2024.05.21 08:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Berobbant a kínai elektromosautó-piacra a Volkswagen
Az év első felében még nem játszott fontos szerepet Kína a Volkswagen elektromosautó-eladásaiban, ám júliusban már változott a helyzet. Saját rekordját megdöntötte a német OEM, de a csúcstól még messze van.
Herbert Diess június végén azt a célt fogalmazta meg, hogy a Volkswagen duplázza meg elektromosautó-eladásait Kínában – a júniusi háromezer után júliusban 5800 elektromos autót adott el Kínában a Volkswagen, így majdnem összejött ez a cél.
Az 5800 ID-modell kifejezetten jó eredménynek számít, májusban és júniusban együtt sem adott el ennyit elektromos autókból a VW Kínában, sőt, az egész első fél évben összesen 18 ezer elektromos autót sikerült értékesítenie a gyártónak a világ legnagyobb piacán.
A jó júliusi eredmény után azonban a Volkswagen fenntartja az idei évre vonatkozó várakozásait, ami azt jelenti, hogy 80 és 100 ezer között kell lennie a kínai elektromosautó-eladásoknak. Ehhez a júliusnál is erősebb hónapokra lesz szükség.
Messze még a cél
Bár a júliusi eredmény abszolút bizakodásra adhat okot a Volkswagennek, a gyártó célja még messze van: a konszern piacvezető szeretne lenni az elektromos autók terén is az országban – jelenleg azonban többek között a Nio és a Li Auto is jócskán a VW előtt jár.
A hagyományos hajtású autók piacát vezeti a Volkswagen Kínában, Herbert Diess idén megfogalmazott célkitűzése szerint az elektromos autók terén is hasonló eredményre készül a Volkswagen – írja az Automobilwoche.