Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Törökország felé kerülnék meg az EU-s vámokat a kínai gyártók
2024.05.21 09:19Bebiztosítja a gépgyártókat a hiba ellen a Röhm megoldása
2024.05.21 08:22Biciklikhez mutat be új villanymotort a ZF
2024.05.21 07:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A BMW a legnépszerűbb prémiummárka Magyarországon
A BMW Csoport az első félévben 2690 darab BMW és 351 db Mini modell értékesítésével a legnépszerűbb prémiumgyártó lett Magyarországon. Az értékesítési volumen mindkét márka esetében jelentős mértékű növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. A vállalatcsoport ügyfeleinek 13 százaléka a tisztán elektromos meghajtás mellett döntött, a két legnépszerűbb modell a BMW X5 és a BMW 3-as sorozat.
A stagnáló magyarországi újautó-piacon 2023 első félévében a prémium szegmens esetében növekedés figyelhető meg, nem kis részben köszönhetően a BMW Group teljesítményének. A bajor prémiumgyártó brit márkája, a Mini a tavalyi, egyébként rekordot jelentő egész éves értékesítési volumenének a 73 százalékát elérte már az idei év első hat hónapjában. A BMW a prémiumkategória legnépszerűbb márkája lett az első fél évben Magyarországon, a tavalyi hasonló időszakhoz képest 15 százalékkal nőttek a BMW eladások, míg a MINI eladásai 43 százalékkal gyarapodtak.
Az első félév legnépszerűbb modellje – megőrizve a tavalyi egész évre vonatkoztatott eredményét – a BMW X5 lett 330 darab értékesített modellel, rögtön a nyomában a BMW 3-as (326 darab) és a kiváltképp sikeres BMW 4-es (320 darab) sorozattal. Kiemelkedően népszerűek voltak a BMW 4-es Gran Coupé és az M4 Coupé modellek. A negyedik és ötödik helyet a BMW 5-ös sorozat (235 darab) és a BMX X3 (222 darab) foglalta el. A regisztrált modellek 12,6 százaléka elektromos meghajtású.
A legnépszerűbb Mini kivitel a 3-ajtós, 5-ajtós és Cabrio változat (198 darab) volt az év első hat hónapjában. A Mini Countryman mellett 124, a Mini Clubman mellett a brit prémiumgyártó 29 ügyfele döntött.
A BMW Group első féléves magyarországi értékesítésének 13 százalékát tették ki tisztán elektromos modellek, mely részarány az ősszel bemutatkozó BMW i5-össel tovább növekedhet.
Hangsúlyos hazai jelenlét
„A folyamatos átalakulásban lévő, kihívásokkal teli gazdasági környezetben elért sikerek és különösen a prémium szegmensben elért vezető pozíció egyértelműen bizonyítják a BMW és a Mini erejét, valamint az ügyfeleink elkötelezettségét a márkák iránt. A stabil teljesítmény kapcsán feltétlenül fontos kiemelnünk a kiforrott márkakereskedői hátterünket és az országos partnerségi hálózatunkat, melyek elengedhetetlenek a megfelelő ügyfélkommunikációhoz. Az épülő debreceni BMW gyárat, mely még hangsúlyosabbá teszi majd a BMW Group hazai jelenlétét, rendkívül erős alapokkal várjuk” – mondta el Mester András, a BMW Group Magyarország értékesítési vezetője.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!