Beszállítók Ügyfélközpontú szervizhálózatot épít ki a Knorr-Bremse

Ügyfélközpontú szervizhálózatot épít ki a Knorr-Bremse

autopro.hu | 2022.04.12 13:22

Ügyfélközpontú szervizhálózatot épít ki a Knorr-Bremse

Fotó: Knorr-Bremse

A fékrendszerek globális piacvezetője, valamint egyéb vasúti és haszongépjármű-rendszerek vezető szállítója, a Knorr-Bremse új szervizszolgáltatás bevezetésével egyszerűsíti a hibák javítását. Az egész Európa területét lefedő Alltrucks különféle márkákra kiterjedő, teljes körű szerviz szolgáltatást nyújtó szervizhálózatával szövetkezve a Knorr-Bremse mostantól egyablakos megoldást kínál a haszongépjármű-flották üzemeltetői számára.

Hirdetés

Az együttműködésben részt vevő Alltrucks műhelyek mostantól közvetlenül, maguk dönthetik el, hogy az adott meghibásodás megfelel-e a Knorr-Bremse garanciális feltételeinek.

„Új gépjármű-javítási szolgáltatásunk minden érintett számára kézzelfogható előnyöket kínál. A flottaüzemeltetők és a sofőrök a Knorr-Bremse alkatrészek egyszerű javításához immár nem szorulnak a szokásos beszerzési forrásaikra, hanem közvetlenül az Alltrucks partnerszerviz hálózatán keresztül végezhetik el a garanciális javításokat. Ez azt is jelenti, hogy biztonságosabb javítási folyamatban részesülnek, köszönhetően a - Knorr-Bremse által engedélyezett – nagyon magas minőségi szabványoknak, amelyeket a reklamációk kivizsgálásánál és döntéseknél alkalmaznak” – mondja Alexander Wagner, a Knorr-Bremse Haszongépjármű Üzletágának alelnöke.

„A gyors döntéshozatali folyamatok és a gyártói specifikációkon alapuló javítási normák pedig csökkentik az érintett járművek állásidejét” – tette hozzá. A pótkocsigyártók számára előnyt jelent a költségek csökkentése, de az új folyamat az Alltrucks szervizek számára is sokféle szempontból előnyös: a minőségbiztosítási esetek dokumentálásához szükséges idő például az erre a célra üzemeltetett online felület segítségével optimalizálható.

Mindenki jól jár

Homer Smyrliadis, az Alltrucks ügyvezető igazgatója elmondta, hogy: „nagy örömünkre szolgál, hogy az Alltrucks szervizhálózata felhatalmazást kapott a Knorr-Bremse rendszerekkel kapcsolatos garanciális igények intézésére. A gyors vizsgálattól és diagnosztikától az azonnali döntéshozatalon keresztül a kiváló minőségű javításig terjedő új folyamat a flottaüzemeltetők számára megnöveli az értékes üzemidőt.”

Az új járműszerviz szolgáltatásai gyártótól függetlenül az új gépjárművekben található minden Knorr-Bremse alkatrészre, továbbá minden utángyártott alkatrészre kiterjed. Az egyes reklamációk elbírálása során a Knorr-Bremse járműszervizelési szolgáltatásban részt vevő minden Alltrucks szerviz a Knorr-Bremse garanciális feltételeit veszi figyelembe. A felhasználó ennek megfelelően bármely, a haszongépjármű első nyilvántartásba vételét követő 24 hónapon belül megvásárolt alkatrészre, vagy utángyártott alkatrészek esetén az adott darab beszerelését követő 24 hónapon belül bármely Alltrucks műhelyhez benyújthatja igényét. A szerviz ezt követően ellenőrzi a követelés érvényességét és dönt annak megalapozottságáról. A fentiekben meghatározottak alóli egyetlen kivételt az EconX® termékvonalhoz tartozó alkatrészekre vonatkozó garanciális idő jelenti, ami esetében az igényeket minden esetben az érintett alkatrésznek az adott haszongépjárműbe történő beépítését követő 12 hónapon belül kell benyújtani.

A Knorr-Bremse járműszervizelési szolgáltatásban részt vevő Alltrucks partner egységek megtalálhatók a Knorr-Bremse TruckServices honlapján.

Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!

Kiemelt Partnereink