Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A takarékosság bajnoka az Airbus helikoptere
2024.05.17 09:22Az EU is büntetővám bevezetését tervezi a kínai elektromos autókra
2024.05.17 08:18Parkolókat bérel a Tesla, hogy eladatlan járműveit ott tárolhassa
2024.05.17 06:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Riksáknak terveztek e-motort
Az SEG Automotive a lendületesen bővülő piacra lép be egy új elektromos motorral. Az Efficient Synchronous Motor a hagyományos kefe nélküli (BLDC) technológia helyett új megoldást használ. Az új motort most először állították ki a SIAT expo 2019 kiállításon, Indiában.
Különösen Ázsiában jut fontos szerep a háromkerekű járműveknek. Ezek elektrifikációja azonnali előnnyel jár: csökken a zsúfolt városokon belüli kipufogógáz-kibocsátás és a légszennyezettség. A teljes élettartamra vetített, alacsonyabb tulajdonlási (beszerzési + fenntartási) költség tisztességes megélhetést tesz lehetővé a riksa vezetők számára. Ugyanakkor a használati szokásaik és az átlagos megtett távolság miatt sokkal kevésbé függenek a nyilvános töltőállomás-hálózattól – amelynek kiépítése még várat magára olyan országokban, mint India vagy Thaiföld.
A könnyű elektromos járművek motorjaival szemben alacsonyabbak a teljesítményre vonatkozó elvárások, mint az autóknál – a hatékonyság, a versenyképes ár és a megbízhatóság számít elsődlegesnek. Az SEG Automotive már eddig is a hatékony és kompakt motorok elismert nemzetközi gyártói közé tartozott – például a Schwalbe E-robogót a társaság 48 Voltos BRM (Boost Recuperation Machine) motorja hajtja.
A SIAT Expo 2019-en ma először bemutatott, új elektromos motort az SEG Automotive Indiában gyártja majd a hazai és tengerentúli piac számára.
Az Efficient Synchronous Motor bevezetésével az SEG Automotive újabb fontos lépést tett azon célja felé, hogy hatékony megoldások révén hozzájáruljon a járművek által – meghajtástól és motortípustól függetlenül - kibocsátott CO2 globális csökkentéséhez. A társaság sokféle üzemanyag-takarékos indítómotort és generátort is kínál, valamint a benzin- és dízelüzemű járművek költséghatékony, lágy (mild) hibridizációját lehetővé tevő 48 voltos BRM (Boost Recuperation Machine) rendszert.