Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A takarékosság bajnoka az Airbus helikoptere
2024.05.17 09:22Az EU is büntetővám bevezetését tervezi a kínai elektromos autókra
2024.05.17 08:18Parkolókat bérel a Tesla, hogy eladatlan járműveit ott tárolhassa
2024.05.17 06:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem akármivel érkezett a Magna Steyr az IAA-ra
Két, elektromos járművek számára készített eszközt mutatott be a beszállító a haszongépjárműveket fókuszba állító németországi kiállításon.
Két új fejlesztést mutatott be a Magna Hannoverben: az egyik egy teljesen új alvázkeret, amit a kamionhirek.hu szerint az osztrák vállalat az elektromos haszongépjárművek számára alakított ki. A hagyományos alkatrészekhez képest 35 százalékkal könnyebb alap segít csökkenteni, vagy akár teljesen eltüntetni az akkumulátorok miatti többletsúlyt, magyarul az e-teherautóknak benzines társaikkal akár megegyező terhelhetőséget biztosít.
Ennél jóval érdekesebb az a hatótávolság növelésére hivatott üzemanyagcella, ami szintén az elektromos járművek használhatóságát segítené. A Magna tesztautója, egy összekerékhajtású, V-osztályos Mercedes eredetileg 90 kilométert képes megtenni saját elektromos hajtásláncával, ám a Magna kiegészítő üzemanyagcellájával ez a táv egészen félezer kilométerig emelkedhet.
A hidrogénnel működő kiegészítő bármilyen elektromos kocsiba beszerelhető. Egyetlen hátránya, hogy a hatótávolság jelentős kibővítéséhez hidrogénkutakra van szükség.