Beszállítók Halál a Hondában: mégsem a tulajdonos hibázott?

Halál a Hondában: mégsem a tulajdonos hibázott?

autopro.hu/B.B. | 2016.04.08 12:15

Halál a Hondában: mégsem a tulajdonos hibázott?

Árnyaltabb lehet a Takata légzsákjainak újabb halálos áldozatát követelő baleset előtörténete, az elhunyt családtagja ugyanis mást állít, mint az autógyártó.

Hirdetés

Ahogy arról beszámoltunk, egy március utolsó napján az Egyesült Államokban történt balesetben tízre emelkedett a Takata hibás légzsákjainak halálos áldozatainak száma. Mikor a Honda és az amerikai hatóságok közölték a nyilvánossággal az esetet, a japán gyártó közölte, az érintett autó tulajdonosait postán több alkalommal is értesítették a visszahívásról, azonban az autót nem vitték szervizbe. Az áldozat bátyjának közléséből most kiderülhet, miért nem.

A fiatal lány testvére egy héttel a baleset után azt mondta, családja nem kapott visszahívási értesítést a jármű gyártójától, levél egyedül a közlekedési hatóságtól érkezett, amelyben a biztonsági kockázatokra csak általánosságban hívták fel a figyelmet, írja az Automotive News.

Amennyiben a családtag állítása megfelel a valóságnak, a több tízmillió autót érintő visszahívásokkal kapcsolatban komoly problémákra derülhet fény. Joggal merülhet fel a kérdés: hány olyan autótulajdonos lehet még, aki nem kapott értesítést a elengedhetetlenül szükséges visszahívásról?

A jelek nem utalnak végzetes balesetre (a texasi rendőrség felvétele)

Közben a texasi rendőrség újabb részleteket tett közzé a nyomozásról. A helyszíni fényképeken is jól látszik, hogy az ütközés mértéke korántsem indokolta volna a sofőr halálát: a balesetben csak az autó eleje sérült.

Kiemelt Partnereink