Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Most érdemes kábelgyártásra váltani!
2024.05.20 16:23Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Nincs szociális érzéke az önvezető autóknak
2024.05.20 08:18Már gyógyszereket is lehet 3D nyomtatni
2024.05.20 04:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Felvásárlással lesz még nagyobb váltóguru a Mahle
Közel tízmillió euróért cserélt gazdát az eredetileg a müncheni műszaki egyetemen alapított ZG-Zahnräder und Getriebe GmbH erőátviteli rendszereket gyártó cég. Megszerzésével a Mahle kettős stratégiája erősödhet, melynek egyik ága a belsőégésű motorok optimalizációja, a másik az alternatív hajtások további fejlesztése.
A minél hatékonyabb üzemanyag-felhasználás és a szigorodó emissziós előírások miatt egyre összetettebbé váló erőátviteli rendszerek terén csak folyamatos fejlesztésekkel lehet az élvonalban maradni – tudják ezt a Mahle vezetőségi tagjai is, hiszen a napokban a német vállalat a ZG-Zahnräder und Getriebe GmbH felvásárlásával tett szert újabb szakértelemre.
A Mahle 2015-ben vette meg a Delphitől balassagyarmati gyárát. Itt fognak majd e-kompresszort gyártani, a sorozatgyártás idén elindulhat. |
Napjaink váltóműfejlesztései során kivételes fogaskerék-megmunkálásra és tartósságra van szükség, azonban igény az alkatrészek méretének és súlyának visszafaragása is. Itt kamatoztathatja jól a Mahle a ZG szaktudását, hiszen a német vállalat erőátviteli rendszerek innovatív kialakításában és optimalizált elrendezésével foglalkozik. Az ezen keresztül csökkenthető vibrációs, zaj- és súlyparaméterek, illetve a tovább fokozható hatékonyság különösen elektromos meghajtásoknál nyújtanak versenyelőnyt.
A felvásárlás nemcsak a Mahle legutóbbi, következő generációs meghajtásokhoz kapcsolódó beruházása, hanem további, közel tízmillió eurós segítség a vállalatcsoport Real Driving Emission Centere számára a jövőbeli szigorú hatékonysági célok elérésében.
A ZG-Zahnräder und Getriebe GmbH-t a müncheni műszaki egyetem 2008-ban indított vállalkozása, mely ma is szorosan együttműködik több autógyártóval és elsőkörös beszállítóval. A szervezet alakulása óta programfejlesztéstől egészen a prototípusok fejlesztéséig számos tevékenységet folytat, így az elektromos és hibrid hajtásokkal terén komoly fejlesztési, optimalizációs és gyártási rutinnal rendelkezik.