Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Parkolókat bérel a Tesla, hogy eladatlan járműveit ott tárolhassa
2024.05.17 06:21Új budapesti létesítményt avatott a Knorr-Bremse
2024.05.17 04:20Budapesten is bemutatkozik a legújabb Setra
2024.05.16 17:17Racionális döntés Magyarországon tartani a járműipari termelést
2024.05.16 16:26Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Új akkumulátortechnológiát mutatott be a SES
A SES által bemutatott új lítium-fém cella, az Apollo kapacitása 107 Amperóra. Az új akkutechnológia mellett egy új üzem építését is bejelentette a vállalat, a gyár Sanghajban épülne fel, a tervek szerint 2023-ra lesz kész.
A most bemutatott cella energiasűrűsége 417 Wattóra/kilogramm, kapacitása pedig 107 Amperóra – ezeket az adatokat szobahőmérsékleten mérte a SES, így a gyakorlati alkalmazás során némi eltérés előfordulhat.
Az akkumulátorcellát hibridnek nevezik, mert egyesíti a szilárd és folyékony komponenseket, konkrétan egy anód polimer bevonatot egyesít erősen koncentrált sóban folyékony elektrolittal. A SES még júliusban bejelentette, hogy az akkumulátor teljesítményét két független, külső tesztelő létesítmény és több autógyártó is ellenőrizte.
A cég szerint az akkumulátor megfelel az elektromobilitás által nyújtott követelményeknek, és a cellákból készült akkut 15 perc alatt 80 százalékra fel lehet tölteni.
Új gyár
A Massachusetts Institue of Technology-ból kivált SES a következő lépésben a General Motors és a Hyudai Motor Csoport beszállítója szeretne lenni az Apollo cellákkal. Ez a két gyártó egyben a cég befektetője, így vélhetően létrejön majd az üzlet – írja az electrive.com.
Annak érdekében, hogy a megrendeléseket ki tudja elégíteni a cég, új gyárat épít Sanghajban. Ez 2023-ra készülhet el, az új cellák tömeggyártása pedig 2025-ben indulhat.
A SES a nyáron jelentette be, hogy be szeretne lépni az amerikai értéktőzsdére – ennek a lépésnek a dátuma még nem ismert.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!