Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Tesla napelemes részlege lesz felelős a Supercharger-hálózatért
2024.05.21 06:16A Toyota ismét a legrosszabb autógyártó lett a klímalobbi terén
2024.05.21 04:20Most érdemes kábelgyártásra váltani!
2024.05.20 16:23Arra kérik a franciákat, hogy „vezessenek úgy, mint a nők"
2024.05.20 12:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Tényleg a weben akarja eladni járműveit a Daimler
A Citroen csapatától igazolt specialistát a német konszern, a cél a digitális értékesítés felpörgetése.
Sabine Scheunert eddig a francia márka kínai főnökeként dolgozott, első hölgyként ebben a pozícióban. A történelmi helyzet eddig tartotta fenn magát, a Daimler ugyanis nagyon szeretne aktívabban kereskedni termékeivel az internerten, ehhez pedig olyan különleges képességekre van szükség, amelyekkel szerintük leginkább az új munkatárs rendelkezik.
Az IT Marketing & Sales divíziót egyébként frissen hozta létre a járműgyártó, ennek az élére került Sabine Scheunert július 1-jén. Egyik főnökét, Jan Brechtet bő fél éve csábította át az Adidas csapatából a Daimler. Ez a lendületes fejvadász tevékenység is jelzi, hogy a konszern komolyan gondolja a webes eladások felpörgetését.
Az újonnan érkezett menedzser korábban a BMW kötelékében is szerzett értékesítési és marketing tapasztalatokat.