Trend Tényleg a weben akarja eladni járműveit a Daimler

Tényleg a weben akarja eladni járműveit a Daimler

autopro.hu/G.I. | 2016.07.13 06:04

Tényleg a weben akarja eladni járműveit a Daimler

A Citroen csapatától igazolt specialistát a német konszern, a cél a digitális értékesítés felpörgetése.

Hirdetés

Sabine Scheunert eddig a francia márka kínai főnökeként dolgozott, első hölgyként ebben a pozícióban. A történelmi helyzet eddig tartotta fenn magát, a Daimler ugyanis nagyon szeretne aktívabban kereskedni termékeivel az internerten, ehhez pedig olyan különleges képességekre van szükség, amelyekkel szerintük leginkább az új munkatárs rendelkezik.

Az IT Marketing & Sales divíziót egyébként frissen hozta létre a járműgyártó, ennek az élére került Sabine Scheunert július 1-jén. Egyik főnökét, Jan Brechtet bő fél éve csábította át az Adidas csapatából a Daimler. Ez a lendületes fejvadász tevékenység is jelzi, hogy a konszern komolyan gondolja a webes eladások felpörgetését.

Az újonnan érkezett menedzser korábban a BMW kötelékében is szerzett értékesítési és marketing tapasztalatokat.

Kiemelt Partnereink