Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Érkezik a csomagolóanyagok új korszaka
2024.05.18 12:20Mi történik, ha a repülőgépen megszűnik az áramellátás?
2024.05.18 08:18Díjazták a Hankook Tire elektromos buszokhoz készült gumiabroncsait
2024.05.18 04:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Saját töltőhálózat kiépítésére készülhet a Ford
A Ford még 2018-ban védette le az Amerikai Egyesült Államokban a Fastor Charge nevet. Azt nem tudni, hogy a vállalat ténylegesen létre szeretne-e hozni egy saját töltőhálózatot, a védjegy létezéséből azonban sejthető, hogy igen.
A Fastor Charge (nem elírás) töltőhálózat minden bizonnyal az amerikai autógyártó idén bemutatott új tisztán elektromos modelljének, a Ford Mustang Mach-E, és a következő években érkező más elektromos hatású típusok értékesítését, illetve a márkahűség növelését támogatná – vélekedik az Autoweek szerzője.
A Ford rendszere hasonló lehetne a Tesla Supercharger hálózatához, annyi különbséggel, hogy míg a Tesla egy saját töltőcsatlakozót használ, addig a Ford valószínűleg a CCS villámtöltő rendszert alkalmazná. Erre abból lehet következtetni, hogy a töltőhálózatokat üzemeltető jelenlegi partnerei – Észak-Amerikában az Electrify America és az Electrify Canada, Európában pedig az Ionity – a CCS szabványt használják.
Lehetséges, hogy a Ford a legfontosabb utak mentén, valamint a legnépesebb városokban a partnercégek jelenlététől függetlenül szeretne majd saját töltőpontokat telepíteni, de az is előfordulhat, hogy csak ott végezne beruházást, ahol a vele együttműködők töltőinfrastruktúrája hiányos – írja az electrive.com.